آرشیو شنبه ۹‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۳۵۱۳
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

بسیاری از کیف وکفش فروشان باغ سپهسالار تهران قیمت آنها را روی اجناس نمی نویسند و به دلخواه خودشان قیمت ها را اعلام می کنند. بجاست برای پیشگیری از اجحاف به مشتریان، بازرسان تعزیرات با نظارت مستمر فروشندگان را ملزم به نصب قیمت کنند.

یک مخاطب

گلایه از حذف قبض های کاغذی: شرکت های مخابرات و برق در تصمیمی عجولانه و غیر منطقی بدون رضایت خانواده ها در حال حذف قبض های مصرفی اند. تکلیف مستاجران و سالمندان و بی سوادها و مدیران ساختمان ها که به طور دوره ای تعویض می شوند، چیست؟

بهروز کاوه

کارکنان سفره خانه گلزار، شاهدان صحنه های تکراری حوادث رانندگی: مقابل سفره خانه گلزار واقع در خیابان 17 شهریور جنوبی، 18 متری رستگاری مقدم، سرعت گیر غیراستاندارد باعث شده بیشتر مواقع در این محل تصادف رخ دهد و شب ها که محل تاریک است، کارکنان سفره خانه گلزار بیشتر شاهد حوادث ناگوار رانندگی هستند. از مسئولان شهرداری منطقه 15 و شرکت برق تقاضای رسیدگی داریم. 

حسن ابوفاضلی مدیر سفره خانه گلزار

سرعت گیر نصب کنند: لاین کندرو امام علی(ع) جنوب به شمال ورودی خیابان پیروزی سرعت گیر ندارد. رانندگان با سرعت غیرمجاز رانندگی می کنند و عابران برای عبور از خیابان با مشکلات فراوانی مواجه اند. از مسئولان سازمان ترافیک شهرداری تهران تقاضا داریم برای پیشگیری از هرگونه حوادث ناگوار رانندگی در محل مربوط سرعت گیر نصب کنند.

جواد سمیعی

نمایشگاه موتورسیکلت در پیاده رو! پیاده روهای خیابان 17 شهریور تهران به نمایشگاه موتورسیکلت های فروشی تبدیل شده است. مغازه داران به جای اینکه موتورسیکلت های فروشی را در فروشگاه به نمایش بگذارند، در پیاده رو که محل رفت و آمد عابران است، این کار را انجام می دهند. از شهرداری و راهنمایی و رانندگی منطقه تقاضای رسیدگی داریم.

یک مخاطب