آرشیو یکشنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۳۵۱۴
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

چرا عمل آب مروارید چشم نرخ مشخص ندارد؟ چرا عمل آب مروارید چشم از سوی هر چشم پزشک به طور آزاد، متفاوت و دل بخواهی است؟ آیا نباید برای این گونه عمل ها که این روزها بیشتر سالمندان و بیماران دیابتی به آن مبتلا هستند و چشمان شان به عمل جراحی نیاز دارد، نرخ مصوب وجود داشته باشد؟

طاهره سلامت

مزاحمت سمساری ها و میوه فروشان سیار: کوچه ما از چهار طرف راه دارد و این مسئله باعث شده وقت و بی وقت صدای سمساری ها و میوه فروشان سیار را که موجب ایجاد آلودگی صوتی می شوند، تحمل کنیم. نشانی ما: تهران، خیابان سیرجان، کوچه عسگری ابتدای کوچه رازی شرقی (منطقه چهارده) است.

داریوش یکتا

پاداش خوش حسابی: افرادی که از بانک مسکن برای خرید خانه وام گرفته اند، چنانچه اقساط بانکی آنها با تاخیر پرداخت شود، وام گیرندگان جریمه می شوند. آیا کسانی که وام گرفته و اقساط شان به موقع پرداخت شده است، نباید پاداش خوش حسابی دریافت کنند؟

علی از تهران

مشکل نوبت گیری: نوبت گیری تلفنی برای درمانگاه های زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی مشکل است. از صبح زود باید پای تلفن ثابت بنشینیم و ساعت ها شماره گیری کنیم؛ بلکه موفق به دریافت نوبت شویم!

فریبا کساییان 

تفاوت قیمت مرغ بریان! یک عدد مرغ کامل بریان در خیابان افسریه، پانزده متری دوم را بین 38 تا 43 هزار تومان می فروشند؛ در حالی که در بسیاری جاهای دیگر پایین تر از 25 هزار تومان است. نبود نظارت بر اغذیه فروشی ها باعث شده برخی صاحبان این گونه مشاغل به مشتریان اجحاف کنند.

عرفان از تهران

چرا قیمت ها ارزان نشدند؟ قیمت دلار کاهش یافت؛ اما هیچ کالایی ارزان نشد. علت کاهش نیافتن قیمت ها چیست؟ مردم تا چه زمانی باید تاوان بی مسئولیتی برخی مسئولان را بدهند؟

نگین از بروجرد