آرشیو یکشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۸۲
اخبار کشور
۳

استقرار 15 تیم عملیاتی در مرز خسروی

فرزین معتمدی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه تلاش‎های زیادی از طرف مسئولان برای بازگشایی مرز خسروی انجام شده است اظهار داشت: جمعیت هلال احمر به عنوان رئیس کارگروه امداد و نجات آمادگی لازم برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را دارد. وی از استقرار اردوگاه اسکان اضطراری در قصرشیرین و مرز خسروی خبرداد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای برپایی اسکان اضطراری انجام شده است و در شرایط مناسب اردوگاه اسکان اضطراری در مرز خسروی احداث می شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 15 تیم عملیاتی قرارگاه در مرز خسروی مستقر می شود خاطرنشان کرد: دستگاه خودرو ارتباطات رادیو تصویری قرارگاه در مرز خسروی برپا می شود. معتمدی با بیان اینکه 15 دستگاه آمبولانس و خودرو نجات در مرز خسروی استقرار پیدا می کند عنوان کرد: به تمام تیم های عملیاتی در شهرستان های سرپل ذهاب، گیلانغرب، دالاهو و اسلام آباد غرب آماده باش اعلام شده و دوره های لازم در مورد بازآموزی و توان افزایی این افراد در حال اجرا است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه یک فروند بالگرد در مرز خسروی و فرودگاه کرمانشاه مستقر می شود بیان کرد: 10 دستگاه موتورلانس درمانی در قصرشیرین و مرز خسروی استقرار پیدا می کند.

معتمدی با اعلام اینکه اکیپ های درمانی با اتوبوس آمبولانس به کشور عراق اعزام می شود عنوان کرد: مسئولیت بهداشت و درمان در خارج از کشور بر عهده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر خواهد بود.

وی با بیان اینکه 21 پایگاه امداد و نجات در مسیر تردد زائران اربعین قرار می گیرد خاطرنشان کرد: تمام مجموعه هلال احمر برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در آماده باش کامل قرار دارند.