آرشیو یکشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۸۲
ورزشی
۹

پایان کار تیم ملی تکواندو در رقابت های جایزه بزرگ با کسب 3 مدال

با مدال نقره آرمین هادی پور پرونده تیم ملی تکواندو کشورمان در دومین مرحله از رقابت های لیگ جهانی با یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز بسته شد.

روز دوم از مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از صبح (شنبه- 23 شهریورماه) با برگزاری رقابت های 58- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم پیگیری شد و آرمین هادی پور با شکست در دیدار نهایی به مدال نقره رسید تا نمایندگان کشورمان با کسب یک مدال طلا(میرهاشم حسینی)، یک مدال نقره(آرمین هادی پور) و یک مدال برنز(سجاد مردانی) به کار خود پایان بدهند. آرمین هادی پور نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان در دیدار پایانی به مصاف جون جانگ، قهرمان جهان در سال 2019، دارنده سه مدال طلا و یک مدال برنز گرندپری و نفر دوم رنکینگ المپیک از کره جنوبی رفت و در حالی که با نتیجه 6 بر صفر از حریف خود پیش بود، در نهایت با نتیجه 22 بر 14 مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید. هادی پور پس از 5 شکست در یک سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا، گرند اسلم و گرندپری مقابل جانگ، این بار به برتری مقابل او نزدیک شده بوده که این اتفاق نیفتاد و طلسم شکست ناپذیری تکواندوکار کره ای مقابل نماینده کشورمان همچنان باقی ماند.

با این مدال تیم ملی کشورمان با یک طلای میرهاشم حسینی، یک نقره آرمین هادی پور و یک برنز سجاد مردانی به کار خود در این مسابقات پایان دارد. سعید رجبی، سروش احمدی و فرزان عاشورزاده نیز حذف شدند.

دومین مرحله از رقابت های گرندپری در سال 2019 با حضور 256 تکواندوکار از 48 کشور به میزبانی ژاپن جریان دارد و تا امروز یک شنبه ادامه خواهد داشت.