آرشیو یکشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۵۴۷۸
فرهنگ: سینمای جهان
۱۲
نگاه

مشکل جدی بونتا، کیتن و آیرونز

منبع: ددلاین

استقبال تماشاگران سینما از ژانر کمدی رمانتیک های خانوادگی که اختصاص به موضوع ازدواج دارد، راه را برای ساخت فیلم های تازه در این رابطه باز و هموار کرده است. «عشق، ازدواج و بقیه فجایع» جدیدترین فیلمی است که در این ارتباط وارد مرحله تولید می شود. دنیس دوگان که قبل از این در فیلم های زیادی با آدام سندلر کار کرده، با این فیلم اولین ساخته مستقل سینمایی اش را ارائه می دهد. او کمدی خانوادگی اش را براساس فیلمنامه ای از خودش کارگردانی می کند.

فیلم، داستانی چند لایه با تعدادی شخصیت مستقل دارد که همه شان در حرفه آماده سازی ازدواج مشغول فعالیت هستند. این داستان آدم هایی را به تصویر می کشد که با کار و فعالیت شان تلاش دارند بهترین روز زندگی یک زوج را به بهترین شکل ممکن خلق کنند. البته در این راه مشکلات و اتفاقاتی وجود دارد که خط اصلی داستان را به جلو می برد. کلید فیلمبرداری عشق، ازدواج و بقیه فجایع تا چند هفته دیگر در شهر بوستون زده می شود.

دایان کیتون و جرمی آیرونز، دو بازیگر قدیمی سینما، نقش های اصلی این کمدی بزن و بکوب را به عهده دارند. دیه گو بونتا، بازیگر آمریکایی لاتینی تبار و جوان سینما هم به کمک این دو بازیگر کلاسیک می آید تا ماجراها شکل جذاب تری به خود بگیرد. بونتا تازه ترین قسمت مجموعه علمی - تخیلی و دلهره آور «ترمیناتور» را آماده نمایش عمومی دارد.