آرشیو یکشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۵۴۷۸
ورزش
۱۷

سعید عزت اللهی: چون باشگاه نداشتم به تیم ملی دعوت نشدم

سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی ملی پوش ایران به لیگ بلژیک رفت و به باشگاه یوپن ملحق خواهد شد. مالک این باشگاه قطری ها هستند و قبلا مرتضی پورعلی گنجی را هم به آنجا بردند. سعید درباره انتقال به یوپن توضیح می دهد: «من دوست داشتم در جایی غیر از روسیه بازی کنم و به صورت قرضی به تیم یوپن رفتم. از این انتخاب خوشحالم. خیلی خوب از من استقبال شد و خیلی روی این انتخاب مثبت هستم؛ البته در سه سال اخیر از بلژیک پیشنهادهایی داشتم، ولی هر بار به دلایلی نشد. سال گذشته هم پیشنهادی بود و حتی مذاکرات جدی کردیم، ولی در نهایت من به انگلیس رفتم.»

سعید که در اردوی تیم ملی حضور نداشت، در این باره می گوید: «به هر حال این تصمیم آقای ویلموتس بود و من به آن احترام می گذارم. چون باشگاه نداشتم، به تیم ملی دعوت نشدم. این چیزی بود که به من گفتند. مثل سرباز تیم ملی می مانند. هر موقع بگویند می آیم و با جان و دل بازی می کنم. هر زمان هم که نبودم دعا می کنم تیم ملی موفق باشد.»

سعید درباره مصاحبه اخیر جهانبخش که گفته بود جای سعید در تیم ملی خالی است، توضیح می دهد: «خیلی از بچه ها پیام دادند. دلم برای آنها واقعا تنگ شده است. همه لطف دارند. علیرضا هم مثل برادرم می ماند و رابطه خیلی دوستانه ای داریم. از او تشکر می کنم. من هم دوست داشتم در اردو باشم ولی قسمت نشد. تلاش می کنم تا آماده شوم و بتوانم در اردوهای بعدی باشم.» سعید در پاسخ به این که آیا بازی تیم ملی را هم دید، می گوید: «بله، هنگ کنگ برای بازی دفاعی آمده بود و به نظرم نتیجه خوبی به دست آوردیم. آنها در زمین خودشان بازی می کردند و می خواستند تمام راه های نفوذ را ببندند، ولی تیم ما با تیزهوشی برنده بازی شد.»