آرشیو چهارشنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۳۵۱۷
حوادث
۱۱

قاتل پدر پای میز محاکمه

شرق: جدایی پدر و مادر و تنهایی پسر وضعیتی را برای او درست کرد که پسر تحت تاثیر این بحران پدرش را کشت و جسدش را آتش زد.

به گزارش خبرنگار ما، پسر جوان که روز گذشته در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت، گفت پدرش، مادرش را بسیار اذیت می کرد و همین امر مشکلاتی را برای او درست کرده بود. هرچند پزشکی قانونی اختلالاتی را در شخصیت متهم تشخیص داده، اما او را مسئول اعمال خود دانسته است.

تنها ولی دم پرونده که خواهر متهم بود، اعلام گذشت کرده و متهم روز گذشته به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شد. وقتی این پسر در جایگاه ایستاد، گفت: من فقط یک خواهر دارم. 

از وقتی خیلی بچه بودم پدر و مادرم با هم اختلافات شدیدی داشتند. مادرم در کودکی ما از پدرم جدا شد و سال ها تنها زندگی می کرد، اما به اصرار پدرم دوباره رجوع کرد. مدتی بعد آنها دوباره مشکلات شدیدی پیدا کردند و مادرم تصمیم به طلاق دوباره گرفت، اما پدرم قبول نمی کرد. ما بزرگ تر شده بودیم. پدرم خیلی مادرم را اذیت می کرد. او مادرم را تحقیر و فحاشی می کرد و خیلی آزارش می داد و من خیلی ناراحت می شدم و از آن به بعد به هم ریختم.  پدرم با ما هم رابطه خوبی نداشت. من مدتی با مادرم زندگی کردم، اما مادرم نمی توانست وضعیت من را تحمل کند و پیش پدرم رفتم. به پدرم گفته بودم او را می کشم، چون می دانستم او مقصر جدایی پدر و مادرم است. یک چکش در خانه داشتیم، به پدرم گفتم که بالاخره با این چکش تو را می کشم. پدرم آن را مخفی کرد، سه روز بود که با هم قهر بودیم، روز حادثه او سمت سماور رفت که برای خودش و من چای بریزد. من از پشت حمله کردم و او را کشتم. 24 ساعت با جسد پدرم در خانه بودم، بعد بنزین تهیه کردم و خانه را آتش زدم. همسایه ها به آتش نشانی خبر دادند. وقتی آتش نشانی آمد، آتش را خاموش و جسد را پیدا کرد، من هم به کلانتری رفتم و خودم را معرفی کردم.

قضات بعد از گفته های متهم با توجه به رضایت اولیای دم، برای صدور رای دادگاه در شعبه 2 وارد شور شدند.