آرشیو دوشنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۸۳
ورزشی
۹

میرهاشم حسینی: هدفم بهترین مدال المپیک است

تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم ایران گفت: امیدوارم ادامه مسیر برای کسب سهمیه المپیک را به بهترین شکل ادامه بدهم و بتوانم بهترین مدال را در این رویداد بزرگ کسب کنم.

 میرهاشم حسینی درباره کسب مدال طلای رقابت های گرندپری ژاپن و برداشتن گامی دیگر در راه کسب سهمیه المپیک 2020 اظهار کرد: پنج مبارزه در این رقابت ها داشتم که خدا را شکر توانستم در هر پنج بازی مقتدرانه ظاهر شوم و بهترین عملکرد را داشته باشم. تکواندوکار وزن منهای 68 کیلوگرم با اشاره به اهمیت کسب این مدال در راه کسب سهمیه المپیک گفت: خدا را شکر با این مدال طلا 40 امتیاز شیرین در مسیر کسب سهمیه گرفتم. ان شاءالله به همین شکل جلو بروم و باقی مسیر را نیز به خوبی طی کنم و در نهایت سهمیه المپیک را کسب کنم. آرزوی هر ورزشکاری است که در المپیک به میدان برود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. ان شاءالله در المپیک با برنامه ریزی که فدراسیون و کادر فنی دارند بتوانم خوش رنگ ترین مدال را کسب کنم و باعث شادی دل مردم شوم. هدفم کسب بهترین مدال در المپیک است و امیدوارم به این هدف بزرگ برسم.

وی در پایان با قدردانی از حمایت های مردم و خانواده تکواندو گفت: در این مدت حمایت های بسیار خوبی از سوی مردم داشتم. از مجموعه خانواده تکواندو و فدراسیون و همین طور مردم عزیزمان که سر من منت گذاشتند و حمایتم کردند قدردانی می کنم. امیدوارم بتوانم در نهایت با مدالی خوش رنگ در المپیک دلشان را شاد کنم.