آرشیو دوشنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۹۵۸۷
ورزشی
۱۱

گوناگون

 فغانی دیگر سوت نمی زند

علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال کشورمان که پیش ازاین اعلام کرده بود برای زندگی به استرالیا سفر خواهد کرد، دیروز ایران را به مقصد این کشور ترک کرد.فغانی سابقه قضاوت درفینال لیگ قهرمانان آسیا، فینال المپیک، فینال جام باشگاه های جهان ودیداررده بندی جام جهانی را درکارنامه دارد ودراظهارات خود عنوان کرده برای زندگی و تحصیل فرزندانش به استرالیا سفر می کند و دیگر درایران قضاوت نخواهد کرد.    

 پرسپولیس جام می گیرد

 انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با هماهنگی رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ، سوپر جام امروز به تیم پرسپولیس اهداء خواهد شد تا جام دیگری به کلکسیون افتخارات باشگاه اضافه شود.    

اوسنیک:  بازی با قهرمان آسان نیست

 مربی تیم نفت آبادان با بیان اینکه درتلاش برای غافلگیر کردن پرسپولیس هستیم، گفت: می خواهیم نتیجه خوبی برابراین تیم قدرتمند به دست آوریم. اوسنیک اظهارداشت: به طوریقین بازی آسانی مقابل پرسپولیس یکی از بهترین تیم های ایران، پیش رو نداریم. آنها در سه سال گذشته قهرمان شده اند ودر لیگ نوزدهم نیز مدعی جدی کسب جام هستند.وی خاطرنشان کرد: این بازی از نظر روحی و روانی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و با آمادگی کامل به زمین می رویم.    

 برخواه:  به دنبال قهرمانی هستیم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: برخی از ورزشکاران ما کم تجربه هستند ولی به دنبال قهرمانی در مسابقات جهانی هستیم. برخواه اظهارداشت:  درصدد تکرار سومی هم نیستیم بلکه به دنبال قهرمانی هستیم و می خواهیم چین را شکست دهیم.    

 پیروزی تیم ملی بانوان

تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را با برتری برابر نپال به پایان رساند.دراین دیدار ملی پوشان کشورمان به برتری 3 بر صفر رسیدند.      

تاریخ سازی گلزن ایرانی

 تیم فوتبال زووله با درخشش خیره کننده ستاره ایرانی خود از سد والویک گذشت و در صدر جدول رقابت های لیگ هلند قرار گرفت.مرد اول این میدان کسی نبود جزرضا قوچان نژاد.  که به عنوان بازیکن جانشین توانست  4 گل وارد دروازه حریف کند.    

اسپانیا فاتح جام جهانی شد

تیم ملی اسپانیا با شکست آرژانتین برای دومین بار قهرمان جام جهانی بسکتبال شد. دیدار نهایی مسابقات بسکتبال جام جهانی دیروز بین اسپانیا و آرژانتین دو تیم بدون باخت رقابت ها، در شهر پکن برگزار شد که جدال دو تیم با برتری 95  بر 75 به سود اسپانیا به پایان رسید.