آرشیو سه‌شنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۴۴۶۵
جهان
۴

ویژه

اعطای جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام به بانک قرض الحسنه مهر ایران

سازمان همکاری اسلامی (OIC) جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام را به دلیل تلاش های قابل توجه در ترویج بانکداری اسلامی، حمایت از توسعه تولید صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و اشتغالزایی و کارآفرینی به دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران داد. به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در نهمین نمایشگاه و کنفرانس تجارت سرمایه گذاری جهان اسلام «Muslim World Biz»، جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام به دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران تعلق گرفت. نهمین نمایشگاه تجارت سرمایه گذاری جهان اسلام، با حضور نمایندگان 57 کشور اسلامی در مرکز تجارت بین الملل سازمان همکاری اسلامی از 13 تا 16شهریور ماه سال جاری مطابق با 4 تا 7 سپتامبر 2019 در کشور مالزی برگزار شد. در این نمایشگاه نمایندگان کشور های اسلامی توانمندی‎ها و دستاوردهای خود در زمینه‎های مختلف علمی، اقتصادی، سرمایه گذاری، فرهنگی، تجاری و بازرگانی و گردشگری را ارایه کرده اند و بانک قرض الحسنه مهرایران نیز با دایر نمودن غرفه، دستاوردها و تجربیات خود را در زمینه بانکداری اسلامی به نمایش گذاشت.

اجرای «طرح ملی قبض سبز» از طریق نرم افزار کیپاد فراهم شد

بانک پاسارگاد به عنوان نخستین بانک در کشور، «طرح ملی قبض سبز» را در نرم افزار کیف پول همراه (کیپاد) اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، «طرح ملی قبض سبز» توسط شرکت توانیر، در راستای توسعه دولت الکترونیک، حذف قبض کاغذی و جایگزینی قبض الکترونیکی رونمایی شد. این طرح با هدف حفظ محیط زیست و ارتقای سطح رفاه و خدمات مشتریان اجرا شده است. در پی عملیاتی شدن این طرح، بانک پاسارگاد، با اختصاص گزینه «قبض برق» در نسخه جدید نرم افزار کیپاد، پیشگام اجرای طرح ملی قبض سبز شد.

از این پس مشترکان برق سراسر کشور، می توانند با نصب نرم افزار کیپاد و مراجعه به گزینه «قبض برق» در این نرم افزار، تنها یک بار شناسه قبض برق خود را وارد کرده و نسبت به رویت صورت حساب برق مصرفی و پرداخت مبلغ آن اقدام کنند.

بر اساس این خبر، بانک پاسارگاد با مشارکت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، نسخه جدیدی از کیف پول همراه پاسارگاد (کیپاد) را در راستای توسعه راه کارهای پرداخت الکترونیک از طریق تلفن همراه هوشمند طراحی کرده است. مشتریان می توانند از طریق این برنامه، به راحتی و بدون اتلاف وقت، پرداختی سریع، امن و خوشایند را در حوزه های مختلف تجربه کنند.