آرشیو سه‌شنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۵۴۸۰
رسانه: شبکه
۷

باز شدن جعبه «سیا» در شبکه مستند

مستند «زندگی قشنگ نو» به کارگردانی وحید پناهلو در جدیدترین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند» روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

به گزارش جام جم، سی و هشتمین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی به اضافه مستند، با پخش و بررسی مستند زندگی قشنگ نو به کارگردانی وحید پناهلو از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند، محمدتقی فهیم، منتقد سینما و وحید پناهلو، کارگردان مستند زندگی قشنگ نو مهمان برنامه خواهند بود و به بررسی پشت پرده صنعت سینما در آمریکا، هالیوود و ناگفته هایی از رسانه های ایالات متحده می پردازند. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

مستند زندگی قشنگ نو، روایتی از پشت پرده حضور سازمان جاسوسی سیا در صنعت سینما و رسانه آمریکا است. این مستند  40 دقیقه ای که به کارگردانی وحید پناهلو و در خانه تولیدات جوان صدا و سیما تهیه شده است، برای اولین بار از صدا و سیما و برنامه تلویزیونی به اضافه مستند پخش و رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه امشب ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن فردا ساعت 9 و جمعه 29 شهریور ساعت 13 و 30 دقیقه است.