آرشیو پنجشنبه ۲۸‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۹۵۹۰
ورزشی
۱۱

گوناگون

 علیزاده مربی امیدها شد

پس از استعفای جمشید خیرآبادی از هدایت تیم کشتی فرنگی امید به دلیل دو شغله بودن، فرشاد علیزاده جایگزین وی تا مسابقات جهانی شد.    

جودو ایران تعلیق شد

فدراسیون جهانی جودو، ایران را ازکلیه فعالیت ها دراین رشته تعلیق کرد.  براساس اتفاقاتی که دررقابت های جام جهانی توکیورخ داد فدراسیون بین المللی جودو تصمیم به مقابله با فدراسیون ایران گرفت و آن را از تمامی مسابقات تعلیق کرد.فدراسیون بین المللی به دلیل اتفاقاتی که درآخرین رقابت های توکیو برای جودوکارایران سعید ملایی در رقابت با جودوکاررژیم اشغالگرقدس رخ داد، چنین تصمیمی را اتخاذ کرد.    

 قضاوت الهیاری در توکیو

 درفاصله یک سال تا آغاز رقابت های پارالمپیک مسئولان فدراسیون جهانی تیروکمان اسامی داوران حاضر دراین رویداد را اعلام کردند.بر همین اساس شهرزاد الهیاری داور بین المللی کشورمان قضاوت بازی های پارالمپیک را برعهده خواهد داشت.    

قهرمانی شطرنج در چین

تیم ایران توانست عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج جام همکاری شانگهای در چین را به خود اختصاص دهد. همچنین نمایندگان شطرنج ایران با قهرمانی دراین جام جایزه 16 هزاری دلاری را دریافت کردند.    

 درخشش سردار در اروپا

سردارآزمون موفق شد با گلزنی در بازی برابر لیون به رکورد بهترین گلزن یک ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا برسد. این سومین گل  آزمون در لیگ قهرمانان اروپا بود و باعث شد او در کنار علی دایی گلزن ترین بازیکن ایرانی لقب بگیرد.     

 تمرین ستاره تیم ملی

حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران در تمرینات تیم نفت آبادان که خود را برای حضور در باشگاه های آسیا آماده می کند، حاضر شد.تیم نفت دراین مسابقات به ترتیب به مصاف نمایندگان بحرین، چین تایپه و تایلند خواهد رفت.    

  قشقایی مدال نقره گرفت

 حافظ قشقایی ملی پوش دسته 55 کیلووزنه برداری کشورمان به مدال نقره حرکت دوضرب دررقابت های قهرمانی جهان دست یافت.    

نورالهی: امیدوارم از دربی لذت ببریم

هافیک تیم پرسپولیس ابراز امیدواری کرد؛  امیدوارم تماشاگران ازدیدن دربی لذت ببرند. نوراللهی گفت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را برای بازیکن وهواداردارد؛ نمی توان این بازی را با توجه به نتایج قبلی که تیم ها گرفته اند پیش بینی کرد.