آرشیو پنجشنبه ۲۸‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۵۴۸۲
ورزش
۱۷

لیگ برتر

بنیادی فر؛ داور دربی شد

موعود بنیادی فر، داور دربی  90 شد. کمیته داوران فدراسیون فوتبال دیروز اسامی داوران هفته چهارم لیگ برتر را اعلام کرد و قضاوت بازی حساس روز یکشنبه بین دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران را به موعود بنیادی فر  داور آینده دار لیست الیت (بین المللی) ایران سپرد.

خبر خوب مهدی طارمی برای ریوآوه

مهدی طارمی، یکی از بهترین بازیکنان لیگ پرتغال دوباره به میادین بازگشت. او اخیرا مصدوم شد و حتی نتوانست تیم ملی را در دیدار با هنگ کنگ همراهی کند. مچ پای مهدی با مشکلی روبه رو شده بود ولی حالا کاملا خوب شده است.

 تیم ریوآوه در هفته ششم رقابت های لیگ پرتغال باید به مصاف تیم بلننسه برود. این بازی در زمین حریف برگزار خواهد شد و برای سرمربی ریوآوه بسیار مهم است مهدی را در اختیار داشته باشند. طارمی احتمالا در ترکیب ثابت تیمش قرار می گیرد. مهدی در گفت وگویی کوتاه با جام جم هم درباره آخرین وضعیتش گفت: «بهتر از قبل شده ام و مشکلی برای همراهی تیمم ندارم.»

رکوردهای بد چلسی و لیورپول در لیگ قهرمانان

دو تیم انگلیسی لیورپول و چلسی لیگ قهرمانان را خوب شروع نکردند. لیورپول مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها که مهمان ناپولی بود، با نتیجه 2 بر صفر شکستخورد.

به گزارش میرر، این نتیجه سبب شد لیورپول به اولین مدافع عنوان قهرمانی از سال 1994 لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود که اولین بازی اش در مسیر دفاع از این عنوان را می بازد. تیم چلسی هم در بازی اول در خانه با یک گل از والنسیا شکست خورد. با این باخت فرانک لمپارد به اولین مربی تاریخ باشگاه چلسی تبدیل شد که در اولین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا شکست می خورد.