آرشیو پنجشنبه ۲۸‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۵۴۸۲
زندگی: ایران
۱۶
پیاده تا منزل عشق

آخرین مهلت ثبت نام در کاروان های زیارتی پیاده رضوی

همین حالا که هموطنان مان کم کم دارند برای پیاده روی اربعین حسینی آماده می شوند و برنامه ریزی می کنند، خادمان دیگری در سرزمین توس هستند که برنامه ریزی برای پیاده روی آخر صفر و ایام شهادت سلطان خراسان، علی بن موسی الرضا(ع) را آغاز کرده اند که جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) یکی از عمده ترین این جمعیت هاست.

مهم ترین خبری که سخنگوی این جمعیت خدمتگزار به جام جم می دهد این است که ثبت نام مدیران کاروان های زیارتی پیاده امام رضا(ع) که از اول محرم 98 آغاز شده بود تا پایان شهریور امسال ادامه دارد .

حسین رضایی ادامه می دهد: مدیران کاروان های زیارتی که در ایام دهه پایانی صفر (بعد از اربعین) قصد تشرف به صورت پیاده به مشهد مقدس را دارند، می توانند با مراجعه به سایت «جمعیت خدمتگزار زائران پیاده» به نشانی: www.Zaerin8.com  یا www. Zaerin8.ir نسبت به ثبت نام یا تکمیل و ویرایش اطلاعات خود در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) یادآور می شود مدیرانی که سال گذشته ثبت نام کرده اند نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و می توانند با مراجعه به بخش ویرایش، اطلاعات سال جدید را کامل کنند.

آن طور که رضایی می گوید متقاضیان علاوه بر تکمیل فرم مشخصات فردی، پزشکی و کاروان باید تصویر مدارک مورد نیاز از جمله عکس، کارت ملی، شناسنامه و معرفی نامه خود را از طریق سایت بارگذاری کنند. مدیران کاروان های زیارتی پیاده برای دریافت این معرفی نامه می توانند به فرمانداری، بخشداری، دهداری و یا سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان های محل اقامت خود مراجعه کنند.به گفته رضایی تاکنون بیش از 50 مدیر کاروان پیش ثبت نام کردند که 12 درصد آنها مدیران جدید هستند. / جام جم