آرشیو شنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۹۵۹۱
ورزشی
۱۱

گوناگون

تجلیل از گلزنان سابق

 باشگاه استقلال درنظر دارد پیش از بازی با تیم پرسپولیس، از دو آبی پوش پیشین تجلیل نماید. صمد مرفاوی وایمان عالمی دو مهاجم پیشین این تیم، نفراتی هستند که  مورد تجلیل قرارخواهند گرفت.    

پرواز ملی پوشان فوتسال

 تیم ملی فوتسال ایران که خود را آماده حضور درتورنمنت آستاراخان می کند، امروز به قزاقستان پرواز می کند.این تورنمنت با حضور تیم های ملی  ایران، قزاقستان، آذربایجان و روسیه برگزار می شود.    

 کریمی یک گام تا طلا

کشتی گیر وزن 92 کیلو کشورمان به فینال مسابقات قهرمانی جهان راه یافت. 

درادامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در قزاقستان، علیرضا کریمی درمرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر صفر علیخان جبرائیل اف از روسیه را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.    

سوت فغانی در استرالیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال استرالیا تایید کردند که علیرضا فغانی از فصل پیش رو در لیگ استرالیا سوت خواهد زد.فغانی اخیرا بنا به دلایل خانوادگی والبته پیشنهاد فدراسیون فوتبال استرالیا برای قضاوت در لیگ این کشور تصمیم گرفت از ایران به استرالیا مهاجرت کند.     

 صعود جهانی آسمانخراش ها

 فدراسیون جهانی بسکتبال آخرین رده بندی تیم های ملی دنیا را پس از پایان جام جهانی اعلام کرد.براین اساس تیم ملی ایران با 5 پله صعود  در رده بیست و دوم جهان و دوم قاره آسیا و اقیانوسیه ایستاد.    

بیرانوند رکورد  می زند

 بیرانوند قصد دارد تا در دربی 90 از رکورد عابدزاده و قلیچ عبورکند. و دراین راستا باید مانع بازشدن دروازه سرخ پوشان برابراستقلال شود.    

تهران، فاتح چوگان کشور

 رقابت های چوگان قهرمانی زنان کشور جام حجاب با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.دو تیم اصفهان و تهران در دیدار فینال و در یک بازی نفسگیر و تماشایی به مصاف یکدیگر رفتند. که در پایان  این رقابت ها جام قهرمانی به تهران رسید.    

دعوت پرسپولیس به برزیل

سفیر برزیل در تهران در جلسه با انصاری فرد از تیم پرسپولیس دعوت کرد تا برای برگزاری چند بازی دوستانه به این کشور سفر کند.به نظر می رسد در صورت فراهم شدن شرایط تا چند وقت دیگر تیم پرسپولیس میزبان یکی از تیم های مطرح برزیلی خواهد بود.