آرشیو شنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۷۱۶۱
ورزشی
۱۹

روزنامه های ورزشی جهان

کوریره دلواسپورت (ایتالیا)

عکسی از دیدار تازه ساری و الگری، سرمربیان فعلی و سابق یوونتوس و تشریح تبعات تساوی 2-2 یووه با اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا، صفحه اول این روزنامه را تسخیر کرده است. کوریره به برد 0-4 رم مقابل تیم باشاک شهیر ترکیه در دیدارهای پنجشنبه شب لیگ اروپا نیز بهای زیادی داده و از اهمیت برد یاران ادین ژکو سخن گفته و به تیم لاتزیو هم اشاراتی دارد.

 
مارکا (اسپانیا)

تیتر «انگشت اتهام به سمت زیدان» اشاره ای به وضعیت این مربی فرانسوی در برنابئو و احتمال برکناری وی در صورت بهبود نیافتن نتایج رئال مادرید است. مارکا با اشاره به نتایج یک نظرسنجی تازه از هواداران رئال که اغلب شان زیدان را عامل ناکامی های این تیم خوانده اند، نوشته است فوتبالدوستان مادرید معتقدند زیدان به هیچ یک از قول هایش در رئال عمل نکرده است.

 
دیلی اکسپرس(انگلیس)

این روزنامه با چاپ عکس چهره شادمان میسون گرینوود پدیده 17 ساله منچستریونایتد که تک گل پیروزی بخش این تیم در دیدار پنجشنبه شب مقابل آستانه قزاقستان در لیگ اروپا را به ثمر رساند، او را «بچه قاتل» خوانده و متذکر شده او فردی بود که هیچ طرفداری از تیم آستانه نمی توانست حدس بزند قاتل امیدهایش در شروع مرحله گروهی این مسابقات باشد.