آرشیو شنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۸۷
ورزشی
۹

اظهار نظر قشقایی پس از شکستن طلسم 42 ساله وزنه برداری

حافظ قشقایی پس از کسب مدال نقره دوضرب وزنه برداری قهرمانی جهان بیان کرد: با توجه به اینکه خیلی وزنم را در طول چند ماه گذشته کاهش دادم برای اینکه به این مسابقات برسم، بدنم کم آورده بود و در یک ضرب نتوانستم عملکردی که مورد انتظارم هست را داشته باشم. در دوضرب هم با وجود اینکه مدال گرفتم اما می توانستم بهتر باشم و وزنه 155 کیلوگرم را بزنم چون در تمرینات زده بودم.

او افزود: اما شرایط سبک وزن همین است و باید وزن کم کرد و این سختی را دارد. ان شاالله در مسابقات بعدی در وزن های بالاتر شرکت می کنم و راحت تر خواهم بود.

قشقایی در مورد اینکه توانست بعد از 42 سال در سبک وزن مدال جهانی بگیرد، گفت: از همان ابتدا که وزنه برداری را شروع کردم الگو و هدف آرمانی من محمد نصیری بود. دوست داشتم پا جای پای او بگذارم. خدا را شکر می کنم بعد از سالها این افتخار نصیب من شد که در سبک وزن مدال جهانی بگیرم با وجود اینکه سبک وزن های خوبی در این چند ساله داشتیم. اکنون خیلی خوشحال هستم و امیدوارم مردم هم از من راضی باشند. وزنه بردار ایران در پایان گفت: از آقای مرادی، برخواه و پدرم که به عنوان مربی ام سالها برایم زحمت کشید، تشکر می کنم.