آرشیو شنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۵۴۸۳
ورزش
۱۷

سعید عزت اللهی: همیشه برای تیم ملی مثل یک سربازم

سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی تیم ملی به تازگی به تیم یوپن بلژیک ملحق شده و همه منتظر هستند تا او هر چه زودتر بازی کند. سعید مدتی است بازی نکرده، بنابراین از شرایط مسابقه دور شده است. او البته خیلی امیدوار است زودتر شرایط بازی به دست بیاورد و بتواند دوباره خوش بدرخشد.

خیلی وقت است بازی نکرده ای. از کی دوباره در میادین دیده می شوی؟

سال گذشته مصدوم شدم و این مساله باعث شد مدت ها نتوانم بازی کنم. تشدید مصدومیتم هم در این دوری طولانی تر نقش داشت. بعد از جدایی از ردینگ و بازگشت به روستوف روسیه، تمرینات آماده سازی خوبی داشتم و در ادامه با توافقی که بین یوپن و روستوف صورت گرفت به بلژیک آمدم. الان هم شرایط خوبی دارم. در تمرینات به خوبی کار می کنم و خدا را شکر مشکلی از نظر بدنی ندارم. این که چه زمان بازی کنم، به نظر سرمربی تیم بستگی دارد. اما برای بازی مشکلی ندارم.

دلت برای بازی کردن تنگ نشده؟

چرا قطعا دلم تنگ است. هر بازیکنی دوست دارد همیشه بازی کند و وقتی این اتفاق نمی افتد روی روحیه اش اثر می گذارد. با این حال من همیشه تصور می کنم در هر اتفاقی که برایم رخ می دهد، حکمتی وجود دارد و هیچ چیز بدون حکمت نیست. روزهای سختی را سپری کردم و متاسفانه مصدومیت بدی سراغم آمد. این هم بدون حکمت نبود و همیشه خدا را شکرگزار هستم.

حضور تو و امید در یوپن هم جالب بود.

من و امید در تیم ملی کنار هم بازی کرده ایم. در جام جهانی روسیه تجربه خوبی برایمان رقم خورد. من کنار او راحت هستم و امیدوارم در یوپن هم بتوانیم بازی های خوبی انجام دهیم و برای تیم مثمرثمر باشیم.

در اردوی آخر ایران هم غایب بودی. دلیل خاصی داشت؟

به هر حال مدتی بازی نکردم و بدون تیم بودم.

در اردوی بعدی تیم ملی حضور داری؟

این تصمیم سرمربی است که چه بازیکنی در اردو باشد یا نباشد. من همیشه مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی کشورم هستم. هر زمان دعوت شوم با تمام وجودم برای ایران بازی خواهم کرد.