آرشیو یک‌شنبه ۳۱‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۵۴۸۴
زندگی
۱۳

حق با شماست

#مسکن - قیمت

انوریران: افزایش سرسام آور قیمت مسکن در یک سال اخیر و کاهش قدرت خرید مردم، تبعاتی مانند رکود و عقب افتادگی در حوزه ساخت مسکن را دارد و به نظر می رسد ساخت و ساز جدید و افزایش وام مسکن هیچ کمکی به مردم نمی کند و تنها راه حل، کاهش قیمت مسکن است.

#اعتیاد - گنبد

حسینی از گنبدکاووس:  معتادان و موادفروشان شهرستان گنبدکاووس به راحتی و بدون مزاحمت در خیابان ها اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می کنند. محترم نیروی انتظامی رسیدگی کند.

#خودرو - اعتراض

بلقار از تهران:  با دستگیری مدیرعامل ایران خودرو آیا قیمت خودروها کاهش پیدا می کند؟ آیا کیفیت افزایش می یابد؟ یا این که برای کاهش اعتراضات مردم این دستگیری صورت گرفت؟

#سهام - عدالت

ملکی از زنجان:  چرا سود سهام عدالت بنده هنوز به حسابم واریز نشده است؟ دولت محترم پاسخگوی افرادی که سود سهامشان واریز نشده، باشد.

#شهر - گلبهار

یک شهروند:  شهر جدید گلبهار در 50 کیلومتری شهر مشهد با توجه به افزایش جمعیت، امکانات اولیه ندارد، امیدوارم مسوولان محترم به این موضوع رسیدگی کنند.

#رادیو - سلامت

عالمیان از تهران:  از شبکه تلویزیونی سلامت و رادیو سلامت بابت پخش برنامه های سلامت خانواده و افزایش اطلاعات مردم، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

جوابیه

در پی درج پیامی در 12شهریور 1398 با عنوان «قبض-ابهام» سرپرست اداره کل روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: در راستای نهادینه سازی فرآیند دولت الکترونیک، قبوض کاغذی تلفن ثابت مشترکین در استان تهران از اول مهرماه حذف شده و تمام مشترکین می توانند ضمن تماس با سامانه 2000، با مراجعه به وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir یا استفاده از کد #2020* ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه ای، از همان طریق نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.