آرشیو شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸، شماره ۷۱۶۷
ورزشی
۱۵

خبر

رکورد (پرتغال)

شکست 1-2 اسپورتینگ لیسبون مقابل ریو آوه (تیم مهدی طارمی) و تبعات آن صفحه اول این روزنامه را تحت الشعاع خود قرار داده و حرف های مربیان دو تیم پیرامون این مساله آمده است. «رکورد» با تارابت بازیکن آماده این روز های بنفیکا هم صحبت کرده و از تلاش های مردان تیم قرمزپوش شهر لیسبون برای بیداری و درخشش های تازه خبر داده است.

موندو دپورتیوو (اسپانیا)

شروع بد بارسلونا در فصل جاری لیگ فوتبال اسپانیا و تلاش این تیم برای صید نفرات تازه به قصد رهایی از این وضعیت تبدیل به گزارش و عکس نخست این نشریه شده و بازیکنانی جوان در تیم های اسپانیول و یوونتود (برزیل) شامل فابیان به عنوان اهداف جدید مربیان بارسا معرفی شده اند. نگاهی به آغاز مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان 2019 در قطر نیز در موندو آمده است.

دیلی تلگراف (انگلیس)

این روزنامه به سبب وابستگی اش به کشورهای انگلیسی زبان و شریک های اقتصادی بریتانیا مانند استرالیا گزارش نخست خود را به فینال لیگ راگبی استرالیا در روز شنبه اختصاص داده و عکس کوین شیدی به عنوان نماد این فینال و مرد نخست احتمالی این مسابقه و مربی کارکشته تیم «GWS» در ستیز با تیم ریچموند تایگرز به چاب رسیده و وعده های او برای فتح این دیدار نیز مطرح شده است.