آرشیو شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸، شماره ۷۱۶۷
اجتماعی
۱۴

48 درصد از بودجه 98 شهرداری اصفهان تا شهریور ماه جذب شد

شهردار اصفهان گفت: 48 درصد از درآمدهای بودجه چهار هزار و 100 میلیارد تومانی سال 98 شهرداری اصفهان تا 28 شهریورماه جذب شده است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در جلسه شورای هماهنگی ستاد و مناطق شهرداری اصفهان، تصریح کرد: سال گذشته تا 28 شهریورماه مجموع درآمد جذب شده شهرداری 38 درصد بود اما امسال در 28 شهریور 48 درصد درآمدها جذب شده و از بودجه چهار هزار و 100 میلیارد تومانی نزدیک به دو هزار میلیارد تومان آن جذب شده است.

وی با تاکید بر اینکه برخی مناطق باید برای تحقق بودجه تلاش بیشتری کنند، افزود: ارزیابی ها تغییر کرده و دیگر روش های دوره های گذشته مورد قبول ما نیست. شهرداران مناطق باید بازدیدهای مرتب از سطح محلات داشته باشند و گزارش های مکتوب ارائه دهند.

وی خطاب به شهرداران مناطق 15 گانه اصفهان گفت: نحوه برخورد شهرداران با ارباب رجوع باید صحیح و مناسب باشد و کمبودها و فشارها نباید مانعی برای برخورد خوب با مردم شود.

نوروزی اظهار کرد: استفاده از انرژی خورشیدی باید از حالت ایده و نظر به یک رفتار همگانی تبدیل شود. برای تحقق این موضوع باید از خودمان شروع کنیم، شهرداران مناطق باید به یک باور درست در این زمینه برسند و آن را به کل جامعه تعمیم دهند.