آرشیو سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸، شماره ۳۵۳۸
سیاست
۳

الو شرق 88948273

[email protected] پیامک: 30004699

گلایه ای داشتم از شرکت مترو و امیدوارم فقط به جوابیه فرستادن اکتفا نکنند. مترو ایستگاه امام خمینی به سمت کهریزک همیشه پرمسافر و شلوغ است و روزهای پنجشنبه این خط شلوغ تر هم می شود و باید تعداد تردد واگن ها را بیشتر کنند تا مسافران بتوانند راحت تر رفت و آمد کنند. بارها از طریق این ستون مشکلم را عنوان کرده ام، ولی متاسفانه هر زمان به این ایستگاه سر می زنم، اوضاع همان است و هیچ تغییری نکرده. تا اتفاق مهمی رخ ندهد، هیچ اقدامی انجام نمی شود.

یک زندانی مالی هستم که در ندامتگاه تهران بزرگ تحمل حبس می کنم ، به دلیل مشکلات و بیماری ای که دارم و همچنین راحتی خانواده ام درخواست انتقال به ندامتگاه مسجد سلیمان (محل سکونتم) را داشتم. تاکنون این درخواست قانونی من که منطبق تبصره 3 ماده 513 قانون دادرسی کیفری مصوب سال 92 است، محقق نشده است.

یک مخاطب

گلایه بلیت فروشان و مسافران: بلیت فروشان و شارژکنندگان کارت های اعتباری در ایستگاه های مترو می گویند شرکت «توسن» برای بالارفتن تراکنش بانکی به آنان گفته اند مسافران را تشویق به استفاده از دستگاه های «پوز» کنند. مسافران هم می گویند وقتی برای شارژ کارت به متصدیان مربوط مراجعه می کنیم، سماجت و تاکید می کنند که کارت عابربانک ارائه دهیم. مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو اجازه ندهد پیمانکاران این شرکت سلیقه هایشان را اعمال کنند، زیرا موجب نارضایتی مسافران از بلیت فروشان و بدبینی به مسئولان مترو می شود.

حسین رضایی

چرا پارک آبی آزادگان تعطیل شد؟ چرا پارک آبی آزادگان واقع در سه راه افسریه منطقه 15 با وسعتی که داشت، تعطیل شد؟

فرخ نیک پی

کتابخانه تاسیس کنند: ساکنان خیابان پیروزی، خیابان شکوفه از مسئولان فرهنگی شهرداری تقاضای تاسیس کتابخانه عمومی در این محل را دارند.

افسانه

بی توجهی شرکت برق: چرا شرکت برق به پیام هایی که در مطبوعات چاپ می شود، رسیدگی نمی کند و پاسخ گو نیست؟

مهدی معینیان