آرشیو چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۴۹۹
رسانه
۵
گزارش

از پژمان بازغی به عنوان مجری برتر، تقدیر شد

مرد پارسی گوی

گروه رسانه: خبر آمده است که محمد احسانی، مدیر شبکه نسیم از پژمان بازغی، مجری برنامه کودک شو تقدیر کرده است. ماجرا این است که مدتی پیش ستاد پاسداشت زبان و ادب فارسی معاونت سیما نام بازغی را جزو مجریان منتخب این حوزه معرفی کرده بود و حالا احسانی نیز در جلسه مدیران این شبکه از اهتمام و تلاش های پژمان بازغی که طبق اعلام ستاد پاسداشت زبان و ادب فارسی معاونت سیما جزو مجریان منتخب این حوزه معرفی شده بود، با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

احسانی چه گفت؟

به گزارش جام جم، مدیر شبکه نسیم گفت: اهمیت حفاظت از زبان فارسی به عنوان یکی از مولفه های هویتی ایرانیان در همه برنامه ها به ویژه برنامه هایی با مخاطب خانواده و کودک از ضرورت بیشتری برخوردار است که به شایستگی توسط ایشان در برنامه «کودک شو» انجام شده است.

بازغی چه گفت؟

پژمان بازغی نیز در این جلسه میزان بالای اقبال و رضایت بینندگان از برنامه ها را به عنوان یک عنصر حیاتی مهم در فرهنگ و رسانه دانست و رضایتمندی و استقبال بینندگان سیما در برنامه های اخیر را عامل مهم در راستای کمک به سینمای ایران معرفی کرد. این مجری تلویزیونی با اشاره به این که خود را کشف شده تلویزیون می داند، خواستارحمایت بیش از پیش سیما از افرادی شد که محصول رسانه ملی هستند. بازغی گفت: اجرا در این رسانه مستلزم برخورداری از دانش و تبحر است لذا پشتیبانی از این افراد اهمیت بالایی دارد چرا که این مجریان به صورت جهادی در حال فعالیت هستند. در پایان این جلسه که رضا نصیری، تهیه کننده کودک شو و سیدعلی احمدی، تهیه کننده «خندوانه» نیز در آن حضور داشتند، لوح یادبود شبکه نسیم از طرف مدیر این شبکه به پژمان بازغی اهدا شد.