آرشیو چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۴۹۹
فرهنگ: ادبیات و هنر
۱۰
رویداد

نگاه سالم به جنگ

آیین تجلیل از اعضای تحریریه نشریه کمان با حضور هدایت الله بهبودی مدیر مسوول، مرتضی سرهنگی سردبیر، احد گودرزیانی مدیر داخلی و کوروش پارسانژاد طراح این نشریه شامگاه دوشنبه 15 مهرماه در سالن همایش های سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش فارس، در این برنامه محمدمهدی دادمان قائم مقام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری این سازمان و برخی از چهره های مختلف ادبیات دفاع مقدس و ادبیات انقلاب اسلامی حضور داشتند.

در این مراسم مرتضی سرهنگی نویسنده حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و سردبیر نشریه کمان این نشریه را اتفاقی بزرگ در حوزه ادبیات دفاع مقدس دانست و گفت: من در کمان از کارگروهی لذت می بردم. ما چهار نفر بودیم که در این نشریه به هم تنیده بودیم و نبود یکی از ما اختلال جدی در کار ایجاد می کرد.

وی ادامه داد: همه 200 شماره این نشریه کاملا به موقع منتشر شد به جز یک شماره که یک هفته با تاخیر به چاپ رسید و آن هم به این دلیل بود که مادر آقای گودرزیانی به رحمت خدا رفت و این اتفاق سبب شد یک شماره نشریه به موقع بیرون نیاید. این موضوع درباره همه اعضا کاملا صدق می کرد و اگر یکی از اعضا نبودند نشریه دچار مشکل جدی می شد.

وی نگاه سالم را عامل موفقیت نشریه کمان دانست و گفت: همه ما انقلاب و جنگ را دوست داریم و ادبیات آنها یک سرمایه و دارایی بزرگ برای ما است و باید این دارایی ها به صورت یک جا و درست جمع شود تا در آینده دیگران هم بتوانند از آن استفاده کنند.سرهنگی ادامه داد: همه ما در نشریه کمان در یک کار گروهی متمرکز به ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بودیم و تلاش ما همین جمع آوری سرمایه بود و اینکه چقدر در این کار موفق بوده ایم یا نه این را نمی دانم.