آرشیو سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸، شماره ۳۵۳۸
حوادث
۱۱

دزدی های مکرر کارگر سابق از گاوصندوق مغازه

منبع: شرق

کارگر مغازه سیسمونی فروشی در جنوب تهران به اتهام سرقت های مداوم از گاوصندوق صاحبکارش دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ما، ماموران کلانتری  شهید مصطفی خمینی ساعت  7:30  عصر پنجشنبه هفته گذشته در جریان سرقت از یک مغازه سیسمونی فروشی قرار گرفتند و به سرعت به محل موردنظر رفتند. مردی 45ساله که خود را صاحب آن مغازه معرفی می کرد به ماموران گفت مدتی است از داخل گاوصندوق مغازه اش سرقت می شد ولی نشانه ای از تخریب یا ورود افراد غریبه وجود نداشت تا اینکه با استفاده از دوربین مداربسته متوجه شد کارگر سابق اش از داخل گاوصندوق مغازه سرقت کرده است.

شاکی بیان کرد: تمامی پول های داخل گاوصندوق را نشانه گذاری کردم و با هوشیاری بیشتر مراقب بودم تا هنگام حضور کارگر سابقم به داخل مغازه وی را دستگیر کنم. در این مرحله فهمیدم مبلغ 280 هزار تومان از من سرقت کرده است.متهم بعد از بازداشت منکر ارتکاب هر نوع جرمی بود اما با دیدن فیلم دوربین های مداربسته به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن پذیرش سرقت، 280 هزار تومان اسکناس علامت گذاری شده شاکی را تحویل پلیس داد.

متهم پس از انتقال به کلانتری اعتراف کرد: زمانی که کارگر این مغازه بودم، شب ها در مغازه می خوابیدم تا اینکه روزی صاحب مغازه غفلت کرد و دسته کلیدش را در داخل مغازه جا گذاشت. در نبود وی از کلیدهایش یدک تهیه کردم. در سه ماه گذشته با اینکه دیگر در این سیسمونی فروشی کار نمی کردم هر روز به مغازه می آمدم و هر بار یک سوم از پول های گاوصندوق را سرقت می کردم. در نهایت متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.