آرشیو پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۰
ورزش
۴

جهانبخش: با هماهنگی برایتون نیامدم

علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنانی است که در تیم ملی حضور ندارد. وقتی نام او در فهرست ایران نبود خیلی ها تعجب کردند. به هر حال جهانبخش در برایتون حضور دارد و به همین خاطر هیچ کس پیش بینی نمی کرد او در فهرست نباشد. البته جهانبخش از سال گذشته شرایط خوبی در برایتون ندارد و نیمکت نشین است. به همین خاطر بعضی ها تعجب نکردند. علیرضا این روزها هر چند آماده است ولی در برایتون به او فرصت زیادی نمی رسد.

علیرضا درباره غیبتش در اردوی تیم ملی با تایید خبر سایت رسمی باشگاه برایتون، می گوید: «در این مدت استراحت خوبی نداشتم و فشار زیادی رویم بود. باشگاه در نظر داشت همراه تیم باشم و به همین خاطر از فدراسیون فوتبال درخواست کردند به این سفر نروم. آقای ویلموتس و فدراسیون هم موافقت کردند و من برای دو بازی کامبوج و بحرین دعوت نشدم.»

جهانبخش درباره این دو بازی اضافه می کند: «هر دو مسابقه سخت است. تیم های آسیایی پیشرفت خوبی داشته اند. نباید آنها را دست کم گرفت. می دانم بحرین مدت هاست اردو داشته و نسبت به گذشت شرایط بهتری دارد. تیم کامبوج هم مثل تیم های دیگر شرق آسیا سرمایه گذاری خوبی داشته؛ ان شاءا... دو بازی را می بریم تا شانس مان را برای صعود به مرحله نهایی افزایش دهیم.»

وینگر راست تیم ملی درباره غیبت بعضی از بازیکنان نامی در فهرست تیم ملی هم می گوید: «تیم ملی کلی بازیکن خوب دارد؛ بازیکنانی که جدید دعوت شده اند همه خوب هستند و قطعا انگیزه زیادی هم دارند که بتوانند ان شاءا... در این دو بازی خودشان را خوب نشان دهند.»