آرشیو پنج‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۰
ورزش
۴

کی روش استنلی: امسال روی سکوی قهرمانی می رویم

دوباره آقای گل می شوم!

کی روش استنلی بهترین مهاجم خارجی فوتبال ایران به حساب می آید. او در این فصل نیز به اندازه سال قبل آماده و قبراق نشان می دهد و قصد تکرار موفقیت های گذشته را دارد.

این بازیکن در مورد وضعیت روحی و روانی خودش در این فصل گفت: «همان طور که می دانید در لیگ امسال هم گل های مهمی به ثمر رساندم و از شرایط مطلوبی برخوردارم. می خواهم در این فصل هم دست به کار بزرگی بزنم. در واقع برای تکرار عنوان آقای گلی کاملا آماده هستم و تنها نیاز به زمان بیشتری دارم تا انگیزه هایم را ثابت کنم.»

استنلی اضافه کرد: «تیم ما (سپاهان) برای کسب قهرمانی در این فصل هیچ کمبودی احساس نمی کند. از خط دروازه تا خط حمله تک تک بازیکنانی که به میدان می روند، فقط به کسب قهرمانی فکر می کنند و هدف بزرگ مان این است که بهترین امتیازات را بگیریم. همین انگیزه می تواند ما را در پایان فصل روی سکوی قهرمانی ببرد. در این فصل تلاش بیشتری داشتیم و تا به حال امتیازات بسیار خوب و مفیدی را جمع آوری کردیم اما این برای قهرمانی کافی نیست و باید بیش از اینها خود را نشان بدهیم».

 کی روش استنلی در مورد وضعیت لیگ ایران و سایر مدعیان گفت: «هنوز زود است در مورد تیم های دیگر حرف بزنیم چون بخش کوچکی از بازی ها را پشت سر گذاشته ایم و لیگ هنوز تمام نشده است. بخش بزرگ تری از بازی ها باقی مانده ولی امکان دارد در طول فصل اتفاقی رخ بدهد که ما از آن بی اطلاع هستیم. به همین خاطر قضاوت کردن از حالا درست نیست. تصور من این که تیم هایی که در فصل گذشته نیز برای کسب قهرمانی جنگیدند، در این فصل هم شانس بالایی برای قهرمانی داشته باشند و در جمع مدعیان بمانند.»