آرشیو پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۰
ورزش
۴

فوتبال ایران

آغاز تمرینات تراکتور با غایبان زیاد

تمرینات تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از چند روز تعطیلی از دیروز و در غیاب مصطفی دنیزلی آغاز خواهد شد. تمرینات تراکتور تبریز که پس از پیروزی مقابل پارس جنوبی جم در هفته ششم لیگ برتر با تصمیم کادرفنی تعطیل شده بود، از دیروز در حالی از سر گرفته خواهد شد که مصطفی دنیزلی تا پایان هفته در تعطیلات به سر می برد و دستیاران او تمرینات تیم تراکتور را زیر نظر خواهند گرفت. اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، رشید مظاهری، ابوالفضل رزاق پور، محمدرضا آزادی و رضا شکاری؛ بازیکنان ملی پوش تیم تراکتور که در اردوی تیم ملی بزرگسالان و تیم امید کشورمان حاضر هستند، فعلا در تمرینات این تیم غایب هستند.

تمرین استقلال در غیاب ملی پوشان

استقلال تهران تمرینات خود را از روز گذشته آغاز کرد. بازیکنان این تیم از ساعت 11 در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر کار خود را زیرنظر کادر فنی شان آغاز کردند. البته ملی پوشان حاضر در تیم امید و تیم بزرگسالان در تمرین دیروز آبی ها حضور نداشتند.

روزبه چشمی هم به دلیل حضور در کلینیک استقلال برای فیزیوتراپی غایب بود. این بازیکن از شنبه به تمرینات گروهی آبی ها اضافه می شود. همچنین میلیچ در این تمرین به صورت اختصاصی تمرین کرد. شیخ دیاباته هم خارج از کشور حضور دارد و بعد از بازگشت به تهران برای حضور در تمرینات تست خواهد داد. از سوی دیگر، فرشید باقری مثل روز گذشته در برنامه های تاکتیکی آبی پوشان حضور داشت.

بهزاد غلامپور، مربی دروازه بانان استقلال به دلیل حضور در مراسم چهلم درگذشت پدر مرحومش در این تمرین غایب بود و دروازه بانان استقلال زیرنظر نیما خیراندیش، مربی دروازه بانان تیم امید استقلال، به تمرین مشغول شدند. تمرین امروز آبی پوشان به برنامه های استقامتی و سپس کار تاکتیکی اختصاص داشت که بازیکنان حدود 90 دقیقه برنامه های مختلف را مرور کردند.