آرشیو پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۰
ورزش
۱۷

امیرحسین صادقی: دعوای بازیکنان تقصیر مدیریت بود

امیرحسین صادقی، مدافع و کاپیتان پیشین استقلال در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما دعوای خسرو حیدری و پژمان منتظری را به گردن مهدی رحمتی انداخت. او در این باره گفت: «همه این مشکلات به ضعف مدیریتی برمی گردد. سالی که از استقلال رفتم، ضعف مدیریت خودش را نشان می داد و دوره ای بود که آقای قلعه نویی به تنهایی جور تیم را می کشید، ما مدیر داشتیم ولی مدیریت نداشتیم. نمی دانم می توانم از وزارت ورزش حرف بزنم یا نه، ولی انتخاب مدیر برای باشگاه استقلال صددرصد اشتباه بوده است. باشگاه استقلال در چند سال اخیر خانه بعضی از آقایان شده است. آقایانی که به عنوان باند و مافیا می خواهند دور و بری های خودشان را داشته باشند و به سادگی می گویند از فلانی خوشمان نمی آید، پس نباید باشد.»

کاپیتان اسبق آبی ها ادامه داد، این فتحی است که دارد با نام استقلال بزرگ می شود و در ادامه جملات جالبی درباره پیش بینی اش از نتایج امسال تیم محبوبش گفت: «من قهرمانی را پیش بینی می کنم و استقلال اکنون هیچ رقیبی ندارد. سپاهان هم نمی تواند رقیب استقلال باشد، بلکه رقیب خودش و رقیبش مدیریت است ما مدیریت داشته باشیم سه امتیاز در زمین گرفتن کاری ندارد.»

او از فتحی انتقاد کرد که چرا به تمرین می رود و با بازیکنان حرف نمی زند؟ در ادامه هم نام کریم باقری را پیش کشید و گفت: «اگر پرسپولیس قهرمان شده، آدم بزرگی مثل کریم باقری روی نیمکت این تیم بوده و در دربی هم دیدید او در دعوا چه می کرد و چطور با بازیکنان رفتار می کرد. ما این همه مربی باتجربه داریم که روان شناسان خوبی هم هستند، چرا از آنها استفاده نمی کنیم؟ اما در پرسپولیس از کریم باقری تک تک بازیکنان گرفته تا مدیرعامل حساب می برند. مثل او در تاریخ استقلال نداریم. در استقلال هم روزبه چشمی بچه ها را جمع کرده بود و دمش گرم.»

صادقی در ادامه دست به افشاگری جالبی هم زد: «سال گذشته در شبی که استقلال دربی را باخته بود، یکی از بازیکنان پست گذاشته بود و در اینستاگرام تبلیغ می کرد! به او پیام دادم مردک تو باید حالا در بروی، پست می گذاری؟» صادقی با کنایه گفت: «تا سال 1400 که وضع همین است و باید بسازیم. ان شاءا... بعدش درست می شود.»