آرشیو پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۰
ورزش
۱۷

باخت در مقابل آمریکا با نتیجه بد، همه را شوکه کرد

خسته نباشید!

مازیار فیروزی

 شکست مقابل آمریکا را شاید می شد پیش بینی کرد اما باخت عجیب در ست چهارم را هرگز.چرا که اختلاف ما با والیبال آمریکا 13 امتیاز  در یک ست نیست. اصلا مشخص نبود چه بلایی در این ست سر بچه های ایران آمده بود؛ چرا که از شروع ست آمریکا 3 بر صفر از ایران پیش افتاد.ایران در این بازی هم شکست خورد و امروز در دیداری دیگر به مصاف تونس خواهد رفت.تونسی که در قاره آفریقا از تیم های خوب به حساب می آید اما احتمال این که برای جوان های ایران دردسرساز شود خیلی پایین است مگر این که اتفاق هایی مثل بازی با آمریکا بیفتد!

تیم ملی والیبال که با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه به  میدان رفته بود در ست اول با نتیجه 25 بر 18 مغلوب شد، در ست دوم به خود آمد و 25 بر 22 به برتری رسید اما ست سوم را با نتیجه 25 بر 18 و ست چهارم را با نتیجه عجیب 25 بر 12 به حریف واگذار کرد.بازیکنان تیم ملی والیبال در این بازی بسیار پراشتباه، ضعیف و بی انگیزه ظاهر شدند.

 شکست روسیه مقابل لهستان

تیم های ملی لهستان، ایتالیا و برزیل در آغاز مرحله دوم جام جهانی والیبال 2019، حریفان خود را شکست دادند.

تیم ملی والیبال لهستان که مرحله دوم جام جهانی را با بازیکنان نامدار خود آغاز کرده است در نخستین بازی خود به مصاف تیم ملی روسیه رفت و با نتیجه 3 بر یک این تیم را شکست داد. ویلفردو لئون 19 و بارتوژ کورک 12 امتیاز برای لهستان و فدور وورونکوف 19 امتیاز برای روسیه کسب کردند. در دیگر بازی ها، برزیل در 3 ست متوالی بر آرژانتین غلبه کرد و ایتالیا نیز 3 بر صفر مصر را شکست داد.این در حالی است که تیم ملی والیبال کانادا در نخستین بازی از مرحله دوم جام جهانی 2019 ژاپن که در شهر هیروشیما برگزار شد با نتیجه 3 بر 2 تونس را شکست داد.کانادا در ست های اول، سوم و پنجم با نتایج 25 بر 20، 29 بر 27 و 15 بر 12 تونس را مغلوب کرد و در ست های دوم و چهارم 20 بر 25 و 20 بر 25 شکست خورد.