آرشیو شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۰۹
ورزشی
۱۱

گوناگون

ویسی از شاهین جدا شد

 مسیگر سرپرست تیم شاهین گفت: پس از نشست هیئت مدیره باشگاه و با توجه به بررسی نتایج به دست آمده از ابتدای فصل تاکنون در دیداری با ویسی این مربی به صورت توافقی از سمت خود کناره گیری کرد.شاهین با یک امتیاز درانتهای جدول لیگ برترقرار دارد.

پیروزی در جدال نفس گیر

 تیم ملی والیبال ایران درهشتمین روز رقابت های جام جهانی دیروز مقابل آرژانتین صف آرایی کرد. ملی پوشان ایران با نتیجه 3 بر 2 آرژانتین را شکست دادند و به چهارمین برد خود رسیدند.

میلاد از استقلال 3 گل خورد

 تیم  استقلال با استفاده از تعطیلات پیش آمده دیروز مقابل تیمی از لیگ دو به نام میلاد مهر به میدان رفت.شاگردان استراماچونی دراین دیدارکه پشت درهای بسته انجام شد، درنهایت به برتری 3 بر صفر رسیدند.

خانبان به پرسپولیس آمد

 در جلسه  مدیر عامل باشگاه و سرمربی تیم پرسپولیس، حضور مهرداد خانبان در کادر فنی  قطعی شد و این آنالیزور از دیروز در تمرینات  حضور یافت و  به کادر فنی اضافه شد.

قهرمانی سپاهان در جاده

تیم سپاهان درپایان رقابت های لیگ برتردوچرخه سواری، قهرمان لیگ جاده شد. پیشگامان کویر یزد دوم شد و بالابان چابهارنیزدررتبه سوم قرارگرفت.

لوکاکو به 50 گل رسید

 لوکاکو با دوگلی که دربرتری 9 بر صفر تیم ملی  بلژیک مقابل سن مارینو درمرحله انتخابی یوروبه ثمر رساند، تاریخ سازی کرد و تبدیل به اولین بازیکنی شد که با پیراهن تیم ملی بلژیک به رکورد 50 گل زده رسیده است.

 نامه تاج به رئیس فیفا

مهدی تاج طی نامه ای به رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا ضمن انتقاد از تحریم های بی اساس آمریکا، خواهان رفع مشکل پرداخت مطالبات فدراسیون فوتبال ایران ازسوی فیفا شد. 

 کولاکوویچ :  بازی با ژاپن سخت است

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بازی با آرژانتین، مثل همیشه سخت بود اما با سرویس های حیرت انگیز بازیکنان به خصوص عبادی پورتوانستیم پیروز میدان شویم. کولاکوویچ گفت: امروز به مصاف ژاپن میزبان می رویم که چالش بزرگی برای ماست چون آنها دراین تورنمنت فوق العاده بازی کرده اند.