آرشیو شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۰۵
اخبار کشور
۱۱

561 طرح محرومیت زدایی در استان اردبیل به بهره برداری رسید

561 طرح محرومیت زدایی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه به صورت همزمان در استان اردبیل به بهره برداری رسید.

سرلشکر حسین سلامی در آیین افتتاح این طرح ها که به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید، گفت: از این تعداد 427 طرح توسط بسیج سازندگی و 134 طرح نیز توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در روستاها و نقاط محروم استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه 165 طرح دیگر در نقاط محروم استان اردبیل در حال اجراست، افزود: امیدواریم امسال طرح های محرومیت زدایی بیشتری در این استان اجرا و به بهره برداری رسد. او اضافه کرد: ساخت و تکمیل مسجد، احداث و تکمیل غسالخانه، اجرای طرح هادی روستایی، ساخت خانه محروم، احداث و بهسازی راه روستایی، احداث مدرسه، ساخت خانه بهداشت و لوله کشی گاز از جمله این طرح ها است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ماموریت اصلی خود، همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و برای حل مشکلات آنها در تمامی زمینه ها تلاش می کند.

او اظهار داشت: محرومیت زدایی، مردم یاری و توسعه پایدار به ویژه در نقاط محروم از اولویت های فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سردار سلامی با تقدیر از حمایت های مسئولان دولتی در رفع محرومیت از مناطق محروم گقت: هدف همه باید خدمت خالصانه و بی منت به مردم و ستمدیدگان باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شاید اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح ها در مناطق محروم و روستایی زیاد بالا نباشد اما ارزش آنها بسیار زیاد می باشد. وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های متعدد عمومی و دیدار با مسئولان مختلف بر رفع مشکلات اقشار محروم جامعه و رفع محرومیت از کشور تاکید داشتند و برای همین باید آستین ها را بالا زد و با  وحدت و همدلی تمامی مسئولان و مردم و با کار جهادی محرومیت را از نقاط مختلف کشور برطرف کرد.