آرشیو شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۱
ورزش
۴

واکنش ستاره های تیم ملی به برد تاریخی

خدا را شکر

بازیکنان تیم ملی بعد از برد تاریخی 14 بر صفر مقابل کامبوج توضیحاتی درباره این مسابقه دادند.

 مهدی طارمی: خدا را شکر توانستیم گل های زیادی بزنیم و بازی هجومی انجام دهیم تا دل مردم شاد شود. من هم دوست داشتم در این بازی هت تریک کنم و گل های بیشتری بزنم. طبیعی است یک مهاجم دوست دارد گل بزند. من هم آنجا که می توانستم، پاس دادم. خودخواهانه بازی نکردم ولی دوست داشتم هت تریک کنم.ما فوتبال خودمان را ارائه کردیم. کامبوج هم تیم خوبی بود و ضد فوتبال بازی نکرد. تا جایی که می توانستند بازی می کردند و پاس هم می دادند. بازی کامبوج را دوست داشتم. امیدوارم به رده های بالاتر بروند.

 محمدحسین کنعانی زادگان: درباره گلی که زدم باید بگویم همه کمک کردند و من فقط توپ را وارد دروازه کردم. ما به همه تیم ها احترام می گذاریم و با تمرکز مقابل همه تیم ها حاضر می شویم. بازی به بازی جلو می رویم. بازی های بحرین هم آنالیز می شود. باید ببینیم چه اتفاقاتی در آینده می افتد.

 اشکان دژاگه: این یک بازی تاریخی برای ما بود و واقعا دم بچه ها گرم. متاسفانه من به خاطر مصدومیت بازی را از دست دادم. امروز وضعیتم مشخص می شود. درباره تفاوت ویلموتس و کی روش هم باید بگویم فکر می کنم هر کسی استایل خودش را دارد. کی روش استایل خودش را داشت که موفق هم بود. ویلموتس هم مربی خوبی است. خدا را شکر می کنم بازی های خوبی انجام دادیم. امیدوارم ادامه داشته باشد.

 علیرضا بیرانوند: کامبوجی ها نسبت به بازی بحرین ریلکس تر بودند و می دانستیم اگر دیرتر گل بزنیم، به مشکل می خوریم. خوشبختانه زود این اتفاق افتاد و با گل های بیشتری بازی را تمام کردیم. شنیدم که گفتند پنالتی من عمدی بود. ولی این طور نبود. نیمه دوم که آغاز شد، هفت گل جلو بودیم و یک مقدار تمرکزمان را از دست دادیم. صحنه پنالتی درست بود اما خدا را شکر که گرفتم چون اگر گل می شد، پیروزی 14 بر صفر ما زیر سوال می رفت. امیدوارم بچه ها در مسابقه با بحرین هم آماده باشند چون دیدار سختی در زمین حریف داریم.

 کریم انصاری فرد: برد خوبی بود. خوشحالم که با نتیجه خوبی برنده شدیم. همه بچه ها خیلی خوب بازی کردند. این چهار گل را به مردم کشورم تقدیم می کنم.