آرشیو شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۱
ورزش
۱۷

گفت و گو با محمد محبی، ستاره جوان تیم ملی که در اولین بازی رسمی خود 2 گل زد

آقای ویلموتس ممنونم

کاوه علی اسماعیلی

 

محمد محبی یکی از انتخاب های شگفت انگیز مارک ویلموتس برای اردوی اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان بود. بازیکن جوانی که در شاهین بوشهر درخشید، به سپاهان رفت و آنجا با بازی های موثر و گل های مهمی که به ثمر رساند، به تیم ملی رسید. در اولین حضور، در ترکیب اصلی حاضر شد و حتی دو بار هم اقدام به گلزنی کرد تا یکی از جوانانی باشد که کارش در تیم ملی را با گل آغاز می کند. محبی قرار بود به پرسپولیس بیاید اما ایرج عرب به فردی که محبی را معرفی کرده بود، گفت: «پرسپولیس جای بازیکنان جوان از لیگ یک و دو نیست و نمی توانم چنین ریسکی انجام بدهم.» ولی باشگاه سپاهان از ریسک جذب محبی بیشترین سود را برد و همین محبی جوان توانست در بازی رفت مقابل پرسپولیسی که به قول عرب، نمی تواند از لیگ یک و دو، بازیکن جذب کند، به گلزنی بپردازد.

محبی بعد از برتری 14 بر صفر تیم ملی مقابل کامبوج به جام جم گفت: «بازی خوب و شیرینی برای همه ما بود. خاطره زیبایی از این دیدار در ذهن هواداران باقی می ماند. حضور طرفداران خانم در این بازی هم جالب بود و همه در کنار هم تلاش کردیم تا بهترین نتیجه ممکن را بگیریم. با گل های زیاد بازی را بردیم و قدرت تیم ملی را ثابت کردیم.»

محبی جوان در خصوص بازی در خط حمله تیم ملی گفت: «حس و حالی که داشتم، قابل توصیف نیست. از ویلموتس ممنونم که در این دیدار، به من اعتماد کرد و بازی داد. واقعا احساس خوبی دارم. هر کسی آرزو دارد به تیم ملی برسد و این اتفاق برای من در سال های جوانی رقم خورد که باید خدای خودم را شکر کنم. من در کنار بازیکنانی مثل مهدی طارمی، کریم انصاری فرد و سردار آزمون به میدان رفتم که همگی از بهترین های فوتبال آسیا هستند.»

محبی در نهایت اضافه کرد: «امکان ندارد از ادامه پیشرفت، منصرف شوم. تا جایی که بتوانم، به پیشرفتم ادامه می دهم چون فضای خوبی برایم به وجود آمده تا در لیگ برتر و تیم ملی به کارم ادامه بدهم. بازیکنان دیگر هم به من روحیه می دهند تا بتوانم به خواسته ها و اهدافم برسم. امیدوارم این حمایت ها از سوی مربیان و کارشناسان از بازیکنان جوان ادامه داشته باشد و راه برای پیشرفت همه ما باز شود. من اهداف زیادی دارم که باید در فوتبال به آن برسم.»