آرشیو یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸، شماره ۷۱۸۰
حوادث
۱۲

مقاومت پیرزن، سارق را به دام انداخت

گروه حوادث : درگیری پیرزن شجاع با سارقان طلاهایش در خانه به دستگیری یکی از سارقان ختم شد.به گزارش خبرنگار «ایران»، چند روز قبل ساکنان یک ساختمان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و از وقوع درگیری در خانه پیرزن همسایه خبر دادند. بدین ترتیب ماموران کلانتری 170 کهریزک راهی محل شده و در همین هنگام جوانی 25 ساله را دیدند که از پنجره ساختمان به پایین پرید بعد از آن، 2 نفر دیگر هم از در ساختمان خارج شدند که با اقدام سریع ماموران یکی از متهمان دستگیر ولی 2 متهم دیگر از محل متواری شدند.

با حضور ماموران در محل، زن سالخورده به ماموران گفت: در داخل خانه بودم که 3 جوان با شکستن پنجره پشتی وارد ساختمان شدند و از من خواستند که همه طلا و جواهراتم را به آنها بدهم. در ابتدا مقاومت کردم تا مانع سرقت شوم ولی سارقان با تهدید سلاح سرد همه طلا و جواهراتم را که بیش از 70 میلیون تومان ارزش داشت، سرقت کردند و بعد از آن هم به سرعت از خانه خارج شدند.

سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم - کلانتر محله کهریزک- با بیان اینکه در بازرسی از متهم طلاهای سرقتی کشف شد، گفت: با تنظیم صورتجلسه ای اموال سرقتی تحویل مالباخته شد و پیگیری برای دستگیری دو سارق دیگر این پرونده ادامه دارد.