آرشیو یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۱۰
ورزشی
۱۱

گوناگون

رونالدو به دایی نزدیک شد

رونالدو مهاجم تیم ملی پرتغال با گلی که در دیدار این تیم مقابل لوکزامبورگ به ثمر رساند یک گام دیگر به رکورد آقای گلی علی دایی نزدیک شد. رونالدو با این گل، تعداد گل های ملی خود را به عدد 94 رساند تا فاصله خود را با علی دایی برای گرفتن عنوان آقای گلی جهان به 15 گل کاهش بدهد.

 رنگرز: بنا تا المپیک می ماند

رنگرز مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: محمد بنا قطعا تا المپیک با قدرت به کارش ادامه می دهد و فدراسیون پس از آن نیز خواهان ادامه همکاری با اوست. 

 لژیونرهای هندبال آمدند

پنج لژیونرایران دررقابت های هندبال انتخابی المپیک تیم ملی را همراهی می کنند. رقابت های هندبال انتخابی المپیک از روز پنج شنبه در قطر آغاز می شود. تیم ملی هندبال کشورمان دراین رقابت ها با تیم های کره جنوبی، بحرین و کویت هم گروه است. 

مدال برنز به مهدیان رسید

آنوشا مهدیان مدال برنز مسابقات شطرنج رده های سنی جهان را ازآن خود کرد. دورپایانی مسابقات دیروزدرهند برگزار شد و نمایندگان ایران برابررقیبان خود به 2 پیروزی، یک تساوی و 3 شکست رسیدند.

گری هوپر در راه استقلال

 مهاجم اسکاتلندی چند روزپیش با فتحی درترکیه به توافق رسید و قراراست امروز به تهران سفر کند.گری هوپرقراراست بعد از سفر به تهران فردا درتست های پزشکی حاضر شده ومستقیما راهی تمرین تیم استقلال شود.

 زادمهر: به پرسپولیس امیدوار هستم

پیشکسوت تیم پرسپولیس همچنان معتقد است باید به سرمربی آرژانتینی این تیم فرصت داد تا پرسپولیس را برای جنگیدن درمسیر قهرمانی آماده کند. زادمهرگفت: پرسپولیس هنوز هم می تواند برای رسیدن به قهرمانی امیدوار باشد. فاصله تیم با صدر جدول چندان زیاد نیست ودرهمین نیم فصل اول قطعا می تواند این فاصله را جبران کند.

یزدانی: در لیگ، کشتی خواهم گرفت

قهرمان کشتی  جهان والمپیک گفت: جوانان خوب و با انگیزه ای درلیگ حضور دارند که قصد اثبات توانایی در برابر قهرمانان وعنوان داران جهان را دارند. حسن یزدانی گفت: بعد از مسابقات جهانی چند روزی استراحت کردم و سپس با توجه به قراردادی که با تیم تا ثبت جهانی توس امضا کردم، به مشهد آمدم. تمرینات خودم را برای حضوردرهفته اول لیگ برتر پیگیری می کنم. وی گفت: با توجه به درپیش بودن المپیک وخطر آسیب دیدگی شاید نتوانم درهمه کشتی ها روی تشک بروم. البته با صلاحدید کادرفنی دربرخی مسابقات لیگ به روی تشک می روم و کشتی می گیرم.