آرشیو یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۲
ورزش
۱۷

فوتبال اروپا

رونالدو یک گل تا 700 گل رسمی

تیم ملی پرتغال مقابل لوکزامبورگ به برتری 3 بر صفر رسید تا راه شاگردان سانتوس برای رسیدن به یورو 2020 هموارتر شود. کریستیانو رونالدو موفق شد در این دیدار گل دوم تیمش را به ثمر برساند و شمار گل های ملی خود را به 94 گل برساند و یک گام دیگر به شکست رکورد گلزنی علی دایی در این عرصه نزدیک تر شود. به گزارش استاندارد، ستاره پرتغالی با این گل به یک رکورد دیگر هم نزدیک شد. با این گل تعداد گل های رسمی رونالدو رونالدو یک گل تا 700 گل رسمیو ملی) به عدد 699 رسید. کریس این فرصت را دارد که در بازی بعدی پرتغال مقابل اوکراین به رکورد 700 گل برسد. این بازیکن در 972 بازی توانسته  699 گل به ثمر برساند.

دفاع، نقطه ضعف سه شیرها

گرت ساوت گیت امیدوار بود با پیروزی مقابل چک، بعد از بلژیک دومین تیمی باشد که صعودش به یورو 2020 قطعی شده است. اما سه شیرها اگرچه با یک گل پیش افتادند، اما در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کردند. به گزارش دیلی میل، این اولین بار طی ده سال گذشته است که تیم ملی انگلیس در رقابت های انتخابی یک تورنمنت شکست می خورد. علاوه بر این، انگلیس در 43 بازی در رقابت های انتخابی یورو و جام جهانی شکست نخورده بود. این باخت همچنین نشان داد که شاگردان ساوت گیت خط دفاعی مستحکمی ندارند. این تیم در بازی قبلی خود نیز اگرچه پنج بار دروازه کوزوو را باز کرد، اما در خانه خود سه گل نیز دریافت کرد.

اختلاف اینسینیه با آنچلوتی

لورنزو اینسینیه مدتی است که در ترکیب ناپولی نیمکت نشین شده و برای بازی اخیر تیمش مقابل خنک در لیگ قهرمانان اروپا حتی به سکوها فرستاده شد. به همین دلیل شائبه هایی درباره احتمال اختلاف او با کارلو آنچلوتی مطرح شده است.

خود این هافبک ایتالیایی در این مورد به شبکه رای اسپورت گفت: رابطه من با آنچلوتی کمی عجیب است، چون ما گاهی اوقات با هم مشاجراتی داشته ایم، اما این هم فقط به نوع شخصیت های مان برمی گردد. کارلو همچنان یک مربی خارق العاده است و من واقعا امیدوارم با او جام را ببریم. در دو سالی که او ما را تمرین داده، گاهی اوقات پیش آمده که من به برخی حرف هایش جواب بدهم.