آرشیو دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۰۷
شهرستان ها
۷

رزمایش الی بیت المقدس بسیج در کردستان برگزار شد

رزمایش بسیج با گردان های امنیتی الی بیت المقدس روز جمعه همزمان با سایر نقاط کشور در تمام شهرستان های استان کردستان برگزار شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در رابطه با این رزمایش در جمع خبرنگاران گفت: 69 گردان بیت المقدس به اضافه گردان کوثر در این رزمایش شرکت داشتند.

سردار محمدحسین رجبی یادآور شد: چهار گردان در این رزمایش شرکت دارند.

وی با بیان اینکه نیروهای شرکت کننده در رزمایش حرفه ای نیستند اما به راحتی رزمایش را به انجام رساندند، تاکید کرد: این رزمایش ها برای تمرین و آمادگی نیروها در هر سطحی متناسب با نوع تهدید برگزار می شود.

سردار رجبی اضافه کرد: بخش دیگر رزمایش در رابطه با امداد و نجات است که بسیجیان برای مقابله با حوادثی که در کشور اتفاق می افتد آمادگی پیدا می کنند.

رزمایش الی بیت المقدس با حضور نیروهای سپاه و بسیج مردمی در شهرستان های مختلف استان کردستان با هدف نمایش توانمندی بسیجیان برگزار شد.

این رزمایش با ماموریت امنیتی و مبارزه با اغتشاشات و آرام سازی شهری برگزار شد و ارتقای سطح آمادگی گردان ها، آمادگی برای اجرای ماموریت ها در روز نیاز، سازماندهی و به روز رسانی مجدد گردان ها با تمرین بر پایه تهدیدات بومی، منطقه ای و آمادگی برای مقابله با تهدیدات دشمن از اهداف مشخص شده در برگزاری آن است.