آرشیو یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸، شماره ۳۵۴۲
استارتاپ
۹

بازار 40میلیونی

معرفی اپلیکیشن های ایرانی

به منظور رشد صنعت بازی و برنامه های موبایلی ایرانی هر هفته در این ستون و با حمایت و انتخاب «کافه بازار»، فرصتی در اختیار یک اپلیکیشن ایرانی قرار می گیرد تا با معرفی خود بتواند در ارائه خدمات و محصولاتش به کاربران فارسی زبان فضای مجازی، موفق تر عمل کند. با امید به بالندگی هرچه بیشتر  اکوسیستم برنامه های موبایلی کشور.

10 - فوتبالی

اپلیکیشن «فوتبالی» با سابقه چهار سال فعالیت در حوزه پوشش نتایج زنده، اخبار، اطلاعات و آمار فوتبال ایران و جهان در تلاش است تا طرفداران این رشته ورزشی را به بهترین شکل ممکن نسبت به فوتبال اقناع کند.

«فوتبالی» نه تنها نتایج زنده رویدادهای فوتبال در کل دنیا را به صورت لحظه ای پوشش می دهد، بلکه با پخش زنده و اینترنتی مسابقات و در کنار آن پوشش خبری لحظه به لحظه رویدادهای فوتبال ایران و جهان به صورت ویدئویی، صوتی و نوشتاری مخاطبان فوتبال را درگیر می کند و عملا می توان گفت که فوتبال دوستان هر چیزی را که از این رشته ورزشی انتظار دارند در این اپلیکیشن پیدا خواهند کرد و نمی توان اطلاعاتی از فوتبال را پیدا کرد که فوتبال دوستان به دنبالش باشند و در «فوتبالی» نباشد.

پوشش خبری در لحظه از رویدادهای مهم، «فوتبالی» را از سایر اپلیکیشن های مشابه متمایز کرده است، چراکه اگر یک هوادار فوتبال بخواهد به جدول لیگ های مختلف، برنامه بازی ها، جدول گلزنان و نقل وانتقالات دسترسی پیدا کند، می تواند به سریع ترین و راحت ترین شکل ممکن به هدفش دست پیدا کند.

بررسی آمار بازی های رودرروی تیم ها این فرصت را به مخاطبان فوتبال می دهد تا بتوانند بررسی دقیقی از مسابقات پیش رو داشته باشند و از سویی دیگر بخش «گیشه روزنامه» نیز صفحه اول روزنامه های ورزشی ایران را در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد. بخش «نظرات» اپلیکیشن «فوتبالی» هم که با استقبال گرمی از سوی مخاطبان مواجه شده، فرصت خوبی برای بحث و گفت وگوی داغ فوتبالی میان هواداران قبل و بعد از بازی هاست.