آرشیو دو‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۳
زندگی
۱۳

حق با شماست

# رمپ_منطقه - 5

هادی از تهران:  شهرداری منطقه 5 ناحیه 6 با ساخت رمپ، راه خیابان را به پیاده روی غربی خیابان برادران رحمانی باز کرده است تا خودروها از طول پیاده رو گذشته و به پمپ گاز برسند. چند بار به سامانه 1888 شهرداری شکایت کرده ام و هر بار پاسخ های بی ربط داده اند. در آخرین پاسخ از من خواسته اند به پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه کنم و بخواهم خودروهایی را که وارد پیاده رو می شوند جریمه کنند. روشن است که هر رخداد ناگوار که برای افراد پیاده در این مسیر روی دهد مسوول شهرداری است.

# واردات_رقابت

عظیمی از نور: با توجه به واردات بی رویه دولت، بخش خصوصی بسیار ضعیف شده و دیگر توان رقابت با واردات را ندارد.

# جریمه_فوتبال

عبادی از اصفهان:  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جرایم بسیار سنگین بازیکنان و مربیان، درآمدی هنگفت کسب کرده است ولی هیچ اطلاعی از نحوه هزینه کرد آن در اختیار نیست. چرا؟

# مواد_شوینده

ایمانی از تهران: با وجود کاهش قیمت ارز و ثبات در این بازار، ولی بعضی از کالاها مانند مواد شوینده گران شدند. چرا؟

# هواپیما _فرسودگی

 دهقان از تهران: استفاده از هواپیماهای فرسوده در ناوگان هوایی کشور بسیار خطرناک است و هر از گاهی به علت نقص فنی یک هواپیما شاهد تاخیر در پرواز هستیم.

# ترافیک_رمپ

شیخ نبی از تهران: توقف خودروها در رمپ خروجی اتوبان همت شرق به اتوبان صیاد به دلیل ممنوعیت ورود تا قبل از ساعت 19، باعث ترافیک و کندی حرکت خودروهای دیگر می شود.

# اتوبوس_تعطیل

نامور از تهران: شهرداری و سازمان هایی مانند محیط زیست شهروندان را تشویق به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می کنند، اما در روزهای تعطیل شهروندان به زحمت می توانند از اتوبوس استفاده کنند، چراکه زمان حرکت آنها مشخص نیست.