آرشیو پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸، شماره ۷۱۸۴
ورزشی
۱۱

اخبار

احتمال سلب میزبانی ترکیه

در پی حمله اخیر ترکیه به کردهای مستقر در شمال سوریه و حمایت بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشورازاین اقدام به نشان دادن علامت سلام نظامی، وزیر ورزش ایتالیا از یوفا درخواست کرده است میزبانی فینال لیگ امسال قهرمانان اروپا را که قرار است در استادیوم آتاتورک استانبول برگزار شود، از ترک ها بگیرد و به کشور دیگری بدهد.

گل گهر، جلالی را برگزید

مجید جلالی، سرمربی فصل گذشته نساجی قائمشهر که پیشینه هدایت سایپا و فولاد را هم دارد، روز گذشته با مسئولان گل گهر سیرجان برای هدایت این تیم اواخر جدولی لیگ برتر فوتبال کشور به توافق رسید. گزینه های دیگری مثل علی دایی، زلاتکو کرانچار و علی کریمی نیز برای رهبری این تیم سیرجانی مدنظر قرار داشتند اما گل گهر که وینگو بگوویچ را کنار گذاشته، با جلالی به تفاهم رسید.

معضل 6 میلیاردی استقلال

چهار بازیکن خارجی سابق استقلال که سرور جپاروف، بویان نایدنوف، لئوناردوی پاددوانی و رابسون جانواریو هستند، با شکایت به فیفا بابت مطالبات معوقه شان، این باشگاه را با مشکلی جدید روبه رو کرده اند. مجموع طلب این چهار نفر 535 هزار دلار حدود 6 میلیارد تومان می شود و باید دید آبی ها برای این معضل تازه چه راه حلی دارند.

مخالفت بارسا و رئال با تغییر محل برگزاری ال کلاسیکو

سازمان لیگ فوتبال اسپانیا با توجه به ازدیاد مجدد تنش های سیاسی در ایالت کاتالونیا، مایل است محل برگزاری نخستین دیدار ال کلاسیکوی فصل جاری را که قرار است چهارم آبان در نوکمپ برپا شود، تغییر دهد و این مسابقه را به شهر امن تر مادرید و به واقع به رئالی ها بدهد. با این حال هر دو باشگاه رئال و بارسلونا که سال ها است مبارزات داغی با یکدیگر دارند، مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده اند و حالا تصمیم گیری نهایی در این زمینه با فدراسیون فوتبال اسپانیا است.