آرشیو پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۱۰
ورزشی
۹

با قبول شکست در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ، ذوب آهن اصفهان و شهر خودرو مشهد در خانه حذف شدند

تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و شهر خودرو مشهد با قبول شکست خانگی برابر حریفان خود از گردونه مسابقات جام حذفی کنار رفتند.

در ادامه رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال عصر دیروز سه بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد. در نخستین دیدار دیروز و از ساعت 16:35 تیم های شهر خودروی مشهد و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نفتی ها به پایان رسید.احمد الجبوری در دقیقه 60 تک گل این دیدار را برای نفتی ها به ثمر رساند تا شاگردان مهدی تارتار یکی از شگفتی های این فصل جام حذفی را خلق کنند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

در اصفهان تیم های ذوب آهن اصفهان و مس کرمان از ساعت 16:50 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که شاگردان سیدمجتبی حسینی با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسیدند. حسین شنانی (5)، شروین بزرگ (51 و59)و مهدی عسگری (86) برای مس کرمان و دانیال اسماعیلی فر(24)و محمدرضا خلعتبری(87) برای ذوب آهن گلزنی کردند.مس با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

در بوشهر هم تیم شاهین موفق شد با دو گل سایپا را شکست دهد تا نارنجی پوشان نیز از جام حذفی کنار بروند. گلهای شاهین را در این بازی بهمن سالاری در دقیقه 28 و دانیال مومنی در دقیقه 36 به ثمر رساندند.