آرشیو پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۱۰
ورزشی
۹

امروز و فردا کردن های وزارت ورزش برای معرفی سرپرست دو و میدانی

شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان از معرفی سرپرست فدراسیون دوومیدانی تا پایان هفته جاری خبر داد.

شروین اسبقیان در حاشیه افتتاح کنگره پزشکی ورزشی درباره آخرین وضعیت فدراسیون دوومیدانی که دوره ریاست مجید کیهانی در آن پایان رسیده است، اظهار داشت: سرپرست فدراسیون باید با نهایت حساسیت انتخاب شود. ما در دوومیدانی، دو سهمیه المپیک گرفتیم و باز هم می توانیم این کار را انجام بدهیم. به هرحال تا پایان هفته، سرپرست فدراسیون دوومیدانی مشخص می شود تا بتواند بستر و شرایط لازم را فراهم کند. نظر وزیر ورزش این است که یک مدیر باتجربه و صاحب نظر برای این حوزه به عنوان سرپرست معرفی شود.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان، درباره شرایط برخی فدراسیون ها که در آن، سرپرست برای حضور در انتخابات ریاست ثبت نام می کند و به همین دلیل، وزارت ورزش مجبور به انتخاب یک سرپرست جدید می شود، گفت: در اساسنامه، مصوبه ای درباره اینکه سرپرست فدراسیون نمی تواند وارد انتخابات شود، وجود ندارد و چنین چیزی پیش بینی نشده است. نظر وزیر ورزش همواره بر این بوده است که انتخابات با عدالت و بدون حاشیه برگزار شود. یک سرپرست چندین ماه حضور دارد و شاید در این مدت، مجموعه افراد حاضر در آن رشته خواهان حضور آن سرپرست در انتخابات باشند.