آرشیو پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۶
زندگی
۱۳

حق با شماست

# قند_بیستون

رضایی از کرمانشاه: از مسوولان استان کرمانشاه درخواست می شود حمایت بیشتری از کارخانه قند بیستون صورت دهند؛ چرا که این کارخانه وضعیت مناسبی ندارد و با این روند به تعطیلی نزدیک می شود.

# تخریب_بهشت - زهرا

سروستانی از تهران: متاسفانه برخی از هنجارشکنان با ورود به بهشت زهرا، سنگ قبر و درختان این مکان را تخریب می کنند، امیدوارم مسوولان بهشت زهرا نظارت بیشتری داشته باشند.

# راه آهن_بلاتکلیف

توکلی از قائمشهر: خط راه آهن قدیمی تهران-شمال حدفاصل ایستگاه قائمشهر تا پالایشگاه که دیگر استفاده ای ندارد جمع آوری نمی شود و سال هاست به حال خود رها شده است.

# ترافیک_مسافربر

شیروی از تهران: توقف مسافربرهای شخصی در تقاطع خیابان پیروزی به خیابان گلستان، باعث ترافیک سنگین در خیابان گلستان می شود. راهنمایی و رانندگی محترم  رسیدگی کند.

# مسکن_وعده

حسامی از تهران: با وجود وعده های مکرر وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن راجع به حمایت از تولید مسکن و توزیع مصالح ساختمانی با نرخ دولتی و 30درصد ارزان تر از بازار، ولی این وعده نیز عملی نشد.

# حمایت_صنعت

امیری از کرمانشاه: دولت محترم به جای حمایت های فراوان از خودروسازان، بهتر است از صنایع دیگر حمایت کند تا خطر ورشکستگی از آنان دور شود و در رونق تولید و اشتغال نقش به سزا داشته باشند.

# مترو_گیت

تیموری از تهران: متاسفانه روند تغییر و تبدیل گیت های خروجی مترو به گیت های دیواری متوقف شده و امیدوارم این امر هر چه زوتر عملی شود.

# تورم_دولت

گل آرا از تهران: بزرگ شدن دولت با تشکیل وزارتخانه جدید در این شرایط اقتصادی کشور اصلا توجیه ندارد و باعث افزایش هزینه های دولت می شود. امیدوارم دولت محترم دراین باره تجدیدنظر کند.