آرشیو پنج‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۶
ورزش
۱۷

استقلال به دنبال دومین برد فصل

استقلال تهران از ساعت 16 و 50 دقیقه امروز در چارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی میزبان فجرشهید سپاسی شیراز است.

استقلال تیم یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر در حالی از تیم سوم لیگ دسته اول پذیرایی می کند که در لیگ برتر، بدشانسی های فراوانی داشته؛ اما امیدوار است در جام حذفی کمی خوش شانس تر باشد.

استقلال از مرحله قبل به جام حذفی اضافه شد و در بازی اول، گل ریحان البرز (تیم پنجم لیگ دسته اول) را در 120دقیقه شکست داد و حالا در یک هشتم نهایی جام حذفی باز هم در برابر یک تیم لیگ یکی دیگر قرار گرفته است.

استقلال تا کنون در این فصل فقط یک بار برد را تجربه کرده است؛ گل گهر سیرجان در لیگ برتر.

 بازی این تیم با گل ریحان در جام حذفی هم در  90 دقیقه قانونی با تساوی یک یک تمام شد. حالا استقلال امیدوار است در حضور هوادارانش در ورزشگاه آزادی، به دومین برد فصل دست پیدا کند. هر چند آبی ها در این بازی نمی توانند از وجود ملی پوشان خود استفاده کنند.

در دیگر بازی امروز جام حذفی و از ساعت 16، استقلال ماهشهر در برابر شهرداری ماهشهر قرار خواهد گرفت.

استراماچونی: فجر کیفیت بالایی دارد

آندره آ استراماچونی، سرمربی استقلال گفت: من در اینجا فقط برای استقلال کار می کنم و با هر چیزی که در کارم تداخل ایجاد کند و منفعت استقلال را به خطر بیندازد، مقابله می کنم. با بهترین ترکیب به مصاف فجر سپاسی می رویم. این تیم می تواند ما را غافلگیر کند. من دستیارم را برای دیدن آخرین بازی این تیم فرستادم. فجر کیفیتی کم نظیر دارد و خیلی خوب بازی می کند.

سرمربی استقلال ادامه داد: قطعا ما از این موضوع ناراحت هستیم که بازیکنان تیم ملی را نداریم ولی هر بازیکنی بازی کند نهایت تلاش خود را انجام خواهد داد. من در خط حمله کمبود بازیکن دارم و باید بازیکنی در سطح استقلال بگیرم.