آرشیو یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸، شماره ۷۱۸۵
حوادث
۱۲

اخبار

سقوط مرگبار پراید به کانال آب

گروه حوادث/ سقوط خودروی پراید به کانال بزرگ آبیاری کشاورزی شهرستان گتوند دو پسر هشت و 18 ساله را به کام مرگ کشاند.

عیسی بشیری - رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند - به خبرگزاری صدا وسیما گفت: این حادثه صبح دیروز در نزدیکی روستای سله چین رخ داد. پس از حضور امدادگران در محل مشخص شد یک خودروی پراید با سه سرنشین به داخل کانال سقوط کرده و دو پسر 8 و 18 ساله غرق شده اند اما یک پسر 10 ساله نجات یافت.وی گفت: حادثه دیدگان از عشایر بخش مرکزی گتوند هستند.

کانال بزرگ آبیاری کشاورزی برای تامین آب اراضی کشاورزی شهرستان گتوند و کشت و صنعت کارون استفاده می شود اما به دلیل نداشتن محافظ و علائم هشدار دهنده هرساله باعث حوادث ناگواری می شود.

کیف سنگین،  سارق زن را لو  داد

گروه حوادث/ زن جوان که کیفی پر از گوشی تلفن همراه و پول نقد سرقتی زائران اربعین را همراه داشت از سوی پلیس دستگیر شد.سردار علی عظیمی - فرمانده تیپ سوم امام حسین(ع) یگان های ویژه ناجا - با اعلام این خبر گفت: هنگام خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران، گشت اطلاعاتی این تیپ متوجه زن جوانی شدند که در حال حمل کیف سنگینی بود. با توجه به رفتار مشکوک وی ماموران اقدام به بازرسی کیف کردند که 21 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، هجده میلیون و ششصد هزار ریال پول نقد و بیست و هشت هزار دینار پول کشور عراق از داخل کیف پیدا شد.متهم که غافلگیر شده بود مجبور به اعتراف شد و گفت: در مسیر رفت و آمد و محل استراحت زنان زائران به افرادی که خسته بودند یا حواس شان به وسایل شخصی نبود نزدیک می شدم و اقدام به سرقت محتویات کیف پول و برداشتن تلفن همراه آنها می کردم.سردار عظیمی افزود: با استعلام سوابق این متهم از سامانه احراز هویت پایانه مرزی مهران، مشخص شد وی سابقه 10 فقره کیف زنی دیگر نیز داشته که به منظور طی مراحل قانونی به پلیس آگاهی مهران تحویل شد.