آرشیو یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۷
ورزش
۴

فوتبال اروپا

ملاقات جنجالی پوگبا با زیدان

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستر یونایتد در دیداری جنجالی، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید را در دبی ملاقات کرد.

نشریه میرر انگلیس خبر داد که پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستر یونایتد با اقدام جنجالی اش دوباره نگاه ها را به خود و انتقالش به رئال جلب کرد. گرچه دو طرف هر گونه مذاکره برای این انتقال را رد کرده اند؛ اما میرر مدعی است در این ملاقات حرف های جالبی در مورد تابستان داغ آینده رد و بدل شده است. پوگبا روزهای فیفا را به دلیل مصدومیت از دست داد و در اردوی تیم ملی فرانسه حضور نداشت و امشب هم بزرگ ترین غایب اردوی منچستریونایتد در نبرد حیثیتی مقابل لیورپول است. زیدان به خاطر حضور در کنفرانس هوش مصنوعی در ورزش به دبی دعوت شده بود.

بخشودگی استرشوندس

دادگاه عالی ورزش (CAS) در پرونده انتقال سامان قدوس، هافبک ایرانی استرشوندس سوئد به آمیان فرانسه موقتا محرومیت این باشگاه سوئدی از نقل و انتقالات را لغو کرد.

سایت «SVT» سوئد نوشت: فیفا، تابستان گذشته باشگاه استرشوندس سوئد را به دلیل تخلف در انتقال سامان قدوس، هافبک ایرانی اش به باشگاه آمیان فرانسه از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد و قدوس نیز به پرداخت چهار میلیون یورو جریمه نقدی و چهار ماه محرومیت از بازی محکوم شد؛ اما اعتراض قدوس و استرشوندس به دادگاه عالی حکمیت ورزش موجب شد این حکم شکسته شود.