آرشیو یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۷
فرهنگ: سینمای جهان
۱۲

هالک زنانه در راه است

منبع: ددلاین

این طور که از شواهد امر برمی آید، شرکت مارول در جست و جوی شیوه تازه ای از فیلمسازی است. بعد از تولید قسمت های جدید فیلم های موفق ابرقهرمانانه، حالا نوبت به تولید نسخه های زنانه آنها رسیده است. به همین منظور، نسخه زنانه اکشن کمیک استریپی «هالک» هم در دستور کار تولید قرار گرفته است.

تا این لحظه اطلاعی از چگونگی روند تولید هالک زنانه در دست نیست، اما مارولی ها این روزها در حال انتخاب بازیگر زنی هستند که باید نقش شخصیت محوری داستان را بازی کند. در عین حال، این نسخه هم با نام «او هالک» وارد مرحله تولید می شود. شخصیت اصلی فیلم هالک زن جنیفر والترز، دختر عموی هالک است. او یک وکیل زبده است که در مواقع خطر، تغییر هویت داده و تبدیل به یک ابرقهرمان می شود.

بحث تولید نسخه زنانه هالک در حالی در صدر اخبار سینمایی قرار گرفته که هنوز تولید قسمت تازه ای از خود فیلم هالک در هاله ای از ابهام قرار دارد. شرکت مارول چند سال است که می خواهد این فیلم را با بازی در نقش ابرقهرمان تنومند و سبزرنگ تهیه کند، اما مارک روفالو که در مجموعه «آونجرز» در این نقش ظاهر شد، هنوز موفق به بازی در فیلم مستقل خود نشده است.

هالک که در دهه 70 میلادی با بازی بیل بیکسبی به صورت یک مجموعه پربیننده تلویزیونی درآمد، در سال 2003 نسخه سینمایی خود را پیدا کرد. اریک بانای استرالیایی تبار نقش هالک را بازی کرد. او سال 2008 در دومین قسمت این فیلم هم، همین نقش را تکرار کرد.