آرشیو یک‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۷
ورزش
۱۷

اخبار کوتاه

حذف هافبک بی انضباط استقلال

در شرایطی که جمعه عنوان شد علی دشتی با هماهنگی کادر فنی در محل تمرین این تیم شرکت نکرده، اما این بازیکن دیروز در اختیار کمیته انضباطی باشگاه استقلال قرار گرفت.

دیروز تایید شد علی دشتی به دلیل بی انضباطی حق حضور در تمرینات این تیم را ندارد و با نظر استراماچونی این بازیکن دراختیار باشگاه قرار گرفته است.

تیم فوتبال استقلال فردا در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف سایپا می رود.

 
غیبت کشتی گیر مصدوم روس

حسن بدرودینوف، کشتی گیر روس به دلیل آسیب دیدگی شانس حضور در لیگ برتر کشتی ایران را از دست داد. کتف حسن بدرودینوف که در اردوی تیم ملی زیر 23 سال روسیه در سوچی به سر می برد و قرار بود در لیگ برتر کشتی ایران شرکت کند، یک روز قبل از سفر به ایران آسیب دید. به این ترتیب این کشتی گیر روس شانس حضور در لیگ برتر ایران را از دست داد.

 
تمرکز رسانه های پرتغالی روی نام دایی

رسانه های پرتغالی این روزها به شکل محسوسی روی نام علی دایی متمرکز شده و حرف های او را بازتاب می دهند. علی دایی سه روز قبل در گفت وگو با نشریه گاتزتا دلواسپرت ایتالیا اعلام کرد کریستیانو رونالدو رکورد گلزنی او را می شکند و این حرف ها به شدت مورد توجه رسانه های پرتغالی قرار گرفته است و همه آنها به این اظهار نظر پرداخته اند.

علی دایی 109 گل ملی دارد و سال ها رکورددار گل های ملی بود و حالا کریستیانو رونالدو با 95 گل ملی در نزدیکی او قرار دارد.

نشریه رکورد پرتغال دیروز نوشت: دایی اعتراف کرد رکوردش در حال شکسته شدن است. او حقیقت را گفت.

 
کولاکوویچ رفت

علی فتاحی، سرپرست فدراسیون والیبال با ایگور کولاکوویچ، سرمربی و امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی درباره وضعیت تیم ملی والیبال جلسه ای را برگزار کرد. در این جلسه سه نفره، پیرامون نتایج و عملکرد تیم ملی ایران و همچنین برنامه های پیش رو بحث و تبادل نظر شد.بعد از این جلسه، ایگور کولاکوویچ به همراه دستیارانش دراگان کوبیلسکی و دنیل میسیچ، ساعت 14 دیروز تهران را به مقصد کشورشان ترک کردند.

نتایج تیم ملی والیبال در جام جهانی ضعیف و قابل تامل بود و این نتایج در آستانه مسابقات مقدماتی المپیک موجب نگرانی اهالی والیبال شده است.