آرشیو دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۱۲
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

چند روزی را که در اربعین حسینی(ع) در عتبات بودیم و مهمان برادران بزرگوار عراقی ها چه در منزلشان و چه در موکب ها واقعا به عشق امام حسین (علیه السلام) در پذیرایی از زائران سنگ تمام می گذاشتند. به خاطر این همه مهمان نوازی از همه ملت و دولت عراق تشکر می کنیم خداوند جزای خیر و عاقبت بخیری نصیبشان کند و همه آنها را جزو سربازان حضرت مهدی موعود (عج) قرار دهد.

4516—0910 و 2842—0910 و 8503—0912 و 3949—0912

هیچ دانشمند و فرهیخته و عالم و قلمی، توانایی ترسیم حضور عاشقانه سی میلیونی دلدادگان کوی حسینی از تمامی مذاهب و ادیان و حتی بی دین ها را ندارد که تمامی سختی ها و مشکلات راه و گرما و سرما و... را به جان خریده اند و راهی سفر به کوی عشق شده اند و هر ساله به تعداد آنها افزوده می شود. خداوند تمامی این زائران و نیز آن دلدادگان حسینی که توانایی حضور نداشتند را جزو سربازان امام زمان(عج) قرار دهد.

شکیبا

رسانه های غربی تا کی می توانند حضور میلیونی عاشقان حسینی را بایکوت خبری کنند؟! در حالی که جمع بزرگی از انسان های آزاده از همان کشورها در راهپیمایی اربعین حضور داشتند.

2434—0919

آقای روحانی! حضور حماسی مردم در راهپیمایی اربعین یک پیام روشن داشت و آن این بود که عاشورایی زندگی کردن یعنی تن به ذلت ندادن و در مقابل زورگویان مقاومت کردن، مسیری است که مردم ایران نتایج شیرین آن را به چشم می بینند و انتظار دارند اگر شما هم قصد فداکاری دارید خود را در این راه فدا کنید تا ثمری برایتان داشته باشد.

0790—0901

آقای رئیس جمهور بفرمایند مگر در این 6 سال با آمریکا و آمریکایی ها تعامل نکردند؟ آیا غیر از این است که دشمن جسورتر شد و صنعت هسته ای کشور را متوقف و بلکه تخریب کردند؟ چرا نمی خواهند از چاهی که در آن افتاده اند بیرون بیایند؟

9590—0914

روزنامه ایران که روزنامه دولت محسوب می شود به پیروی از روزنامه های زنجیره ای در این ایام در خصوص مراسم راهپیمایی اربعین در عراق اقدام به شایعه پراکنی کرد ولی روز آخر در گزارش خود از میهمان نوازی موکب داران عراقی نوشته بود! مخاطب می ماند که بالاخره کدام حرف، موضع این روزنامه است؟!

8477—0913

دولتمردانی که مدعی قربانی شدن خود برای مردمند لطف کنند چند ماهی در یک منزل 50-60 متری در جنوب تهران مستاجر شوند و کمی از درد و رنج ملت را حس کنند قربانی شدن لازم نیست.

0594—0912

برجام را با کدخدا بستند و نتیجه اش را در سفرهایمان می بینیم و حالا سعی دارند به ضرب جنجال و هیاهوهایی مثل همه پرسی خواهی و... دوباره با کدخدای شان بنشینند و خسارتی به مراتب بزرگتر از برجام را به مردم و کشور تحمیل کنند.

8475—0916

صحبت های آقای رئیس جمهور در مورد به رفراندم گذاشتن سازش با آمریکا را نباید خیلی جدی گرفت. طبیعی است که ایشان بابت زندان رفتن برادر خلافکارش ناراحت باشد.

0700—0901

از سازمان اطلاعات سپاه به خاطر به دام انداختن جرثومه فساد و تباهی یعنی سردسته آمدنیوز تشکر می کنم. خداوند بر درجات امام راحل ما بیفزاید. بی دلیل نبود که فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود!

علیمردانی

هر جا که غربی ها با هر کشوری به اصطلاح تعامل کردند منجر به جنگ داخلی و هرج و مرج شد در مورد خود ما در این 4 سال به بهانه برجام به صورت پی در پی در امور داخلی کشورمان دخالت کردند تا ایران اسلامی را به آشوب بکشند.

0726—0938

پیشنهاد می کنم آقای روحانی و کابینه دولت چند روزی در میان مردم زندگی کنند تا متوجه شوند که خواسته های مردم ربطی به مذاکره با آمریکا ندارد.

باقری

تاریخ نشان داده که هر کشوری که برای کاهش فشار تحریم های آمریکا پای میز مذاکره رفته با دستان خالی میز مذاکره را ترک کرده است یا حتی چیز دیگری را نیز از دست داده است.

1361—-021

اگر دستگاه دیپلماسی معتقدند در برجام هسته ای دشمنان خبیث قسم خورده ملت سرشان کلاه نگذاشته اند پس حتما خودشان با دست خود کلاه بر سر خود نهاده اند!

6043—0916

هرازگاهی آقای روحانی سخنانی را مطرح می کنند که آنانی هم که به ایشان رای داده اند از رای خود پشیمان می شوند، خود بنده از کسانی هستم که از رای خود به آقای روحانی پشیمانم.

3841—-021

حضرت علی (ع) وقتی با درخواست خارج از قانون برادر نابینایش عقیل از بیت المال مواجه شدند آهن گداخته نزدیک او بردند ولی آقای روحانی رئیس جمهور در سال 96 قوه قضائیه را به خاطر برخورد با فساد مالی برادرش تهدید به جنگ کرده بود!

6493—0937

از وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور درخواست می شود ضمن رایزنی با طرف های عراقی نسبت به اصلاح و آماده سازی زیرساخت های جاده، پارکینگ به ویژه زرباطیه عراق که بسیار ناهموار، گرد و غبار و بدون آسفالت است و  همه زائران عتبات را آزار می دهد همت گمارند. طی این حدود 10 سال که از مرز مهران تردد می کنیم تقریبا وضع به همین منوال است. امیدواریم که در سال آینده و اربعین بعدی دیگر شاهد این نابسامانی های جاده ای و پارکینگ نباشیم.

جمعی از زائران کربلای حسینی

چرا باید هزینه پارکینگ در زمین های ناهموار مهران تقریبا برابری کند با هزینه دیگر شهرها و حتی تهران؟! از مسئولان امر درخواست می شود در قبال این هزینه ها نسبت به زیرساخت ها و دوبانده کردن مسیر عتبات که به جز ایام اربعین در طول سال نیز هزاران نفر این مسیر را طی می کنند اهتمام ورزند تا از بروز تصادفات ناشی از ناامنی جاده جلوگیری شود.

محمدمهدی رحمانی

غرب زدگان داخلی از حضور شرکت های خارجی ذوق زده بودند اما متوجه نبودند که تنها کارکرد این شرکت های بدنام و بدسابقه، این بود که اطلاعات اقتصادی و  اجتماعی را در اختیار سرویس های اطلاعاتی دشمن قرار دهند تا تحریم های ظالمانه آمریکا بر علیه مردم ایران را کارآمدتر کنند.

2260—0902

بدحجابی، حضور بانوان در ورزشگاه مردان، پوشش بد و خلاف شرع بازیگران و... را اگر می شود نامش را دستاورد دولت گذاشت، باید به حال این دولت گریست. این دولت بیکاری، تورم و رکود اقتصادی و... را که برطرف شدن آنها اولویت و خواسته عمومی مردم است را نادیده گرفته است.

کاردان

از بازنشستگان بعد از عمری کسورات اجباری ماهیانه مبلغ قابل توجهی به بهانه پول دفترچه بیمه و حق درمان کسر می شود. چرا؟

1479—0933

روزگار خود را فقط با دریافت یارانه سپری می کنم. دولتمردان چگونه در قیامت پاسخ بی عدالتی ها در حق ما را خواهند داد؟ چرا علی رغم چندبرابر شدن قیمت های فرآورده های نفتی، برق، آب و کالاها و تورم و بیکاری و... هیچ مبلغی به یارانه اقشار کم درآمد افزوده نشد؟

6038—0930

  پاسخ شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران (مترو)

«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، یک شنبه مورخ 1398/7/14 صفحه 2 با مضمون: گلایه به پخش مداوم موسیقی در ایستگاه های مترو، ضمن تشکر از این مسافر گرامی و همچنین سپاس از آن روزنامه وزین به خاطر انعکاس دیدگاه ها و نقطه نظرات خوانندگان گرامی و ظرفیت ایجادشده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم مترو، به اطلاع می رساند در تعدادی از ایستگاه های مترو صدای پیج پرسنل اتاق کنترل به صورت مستمر به گوش می رسد و در ایام خاص مانند ماه ایام محرم و صفر و... رادیو معارف و جهت ادای فریضه نماز، اذان و در سایر مواقع طبق رویه جاری، برنامه های رادیو پیام پخش می شود. گفتنی است که مسئولان ایستگاه ها سعی می کنند صدای رادیو را براساس استاندارد تعیین شده تنظیم کنند تا پخش مطالب و موضوعات گوناگون از جمله موسیقی دلنشین و آرام بخش، موجب سلب آرامش مسافران گرامی مترو نشود. لازم به توضیح است پخش برنامه های متنوع رادیو با استقبال اکثر مسافران روبه رو شده و در مواردی که سیستم صوتی و پیج دچار نقص فنی می شود، مسئولان در کمترین زمان ممکن مشکل را برطرف می کنند تا مسافران حاضر در ایستگاه ها لحظات آرامش بخشی داشته باشند.»